Start > Körkortsforum > Uppkörning i Nybro

Uppkörning i Nybro

Maja 2024-05-29 15:59 ! Citera #
Hej!
Är det någon här som har kört upp i Nybro?
Vart fick du köra och vilka bilar använder de sig av?
Tack!
Gäst 2024-06-14 13:06 ! Citera #
Hej, jag körde upp där idag.
Trafikverket där har verkan reception eller liknande utan du får vänta utanför så hämtar de dig där, såg gammalt ut dock.
Jag fick också samma instruktör som i Kalmar, de jobbar alltså på andra orter också.
Maja 2024-06-14 20:10 ! Citera #
Gäst 2024-06-14
Hej, jag körde upp där idag.
Trafikverket där har verkan reception eller liknande utan du får vänta utanför så hämtar de dig där, såg gammalt ut dock.
Jag fick också samma instruktör som i Kalmar, de jobbar alltså på andra orter också.
Hur gick det för dig?
Jag körde upp i onsdags men det gick inte alls bra, kändes tyvärr som att jag glömde bort allt jag hade lärt mig. Har inte kört så dåligt på flera månader, men tror att det var för att jag var så nervös.
Ska köra upp igen i Kalmar om några veckor eftersom det är fullbokat i Nybro i fram till september, hur var det där?
Gäst 2024-06-14 21:52 ! Citera #
Hej, ja det gick inte så bra för mig heller, mest dels för att jag fick en sån dömande instruktör kan jag tycka, vilket gör n stressad.
Men ska försöka i Kalmar istället och får hoppas på det bättre. Ge inte upp.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 19:00
2
I går 13:05
3
I går 09:11
8
2024-07-25 12:47
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo