Start > Körkortsforum > Uppkörning Järfälla

Uppkörning Järfälla

Gmn 2024-04-29 18:28 ! Citera #
Klarade uppkörningen i Järfälla på första försöket!! Fråga på.
Mp 2024-04-29 21:53 ! Citera #
Grattis till körkortet! Jag har uppkörning på fredag i järfälla. Vilken rutt fick du köra, och gjorde du någon säkerhetskontroll? Vet man vilken bil man kör upp i?
Lilania 2024-04-30 12:45 ! Citera #
Grattis till körkortet! Kan du berätta om vilken väg du fick ta och vad du gjorde allmänt i körningen? Har min uppkörning snart i Järfälla.
Gmn 2024-04-30 17:36 ! Citera #
Tack!!
Jag körde upp med trafikskolans bil men tror de har Volvo (automat iaf).

Jag fick köra från trafikskolan mot E18 (via Veddesta) och till Kallhäll. I Kallhäll körde vi mot Kallhäll C, till ett bostadsområde där jag fick parkera (hur jag ville), parkerade såklart med fronten in.

Sen körde vi tillbaka till trafikskolan genom Kallhäll och via Jakobsberg/Viksjöleden. Alltså inte nere vid bussterminalen. Körde alltså bara motorväg dit.

Säkerhetskontrollen fick jag kolla däcken bara
Glöm inte att andas!! Var själv nervös efter att ha läst alla recensioner men låt er ej påverkas av dem.
Angie 2024-05-03 13:17 ! Citera #
Gmn 2024-04-30
Tack!!
Jag körde upp med trafikskolans bil men tror de har Volvo (automat iaf).

Jag fick köra från trafikskolan mot E18 (via Veddesta) och till Kallhäll. I Kallhäll körde vi mot Kallhäll C, till ett bostadsområde där jag fick parkera (hur jag ville), parkerade såklart med fronten in.

Sen körde vi tillbaka till trafikskolan genom Kallhäll och via Jakobsberg/Viksjöleden. Alltså inte nere vid bussterminalen. Körde alltså bara motorväg dit.

Säkerhetskontrollen fick jag kolla däcken bara
Glöm inte att andas!! Var själv nervös efter att ha läst alla recensioner men låt er ej påverkas av dem.
Vilken trafikskola körde du med?
Funderar själv på att köra upp nästa uppkörning med en trafikskola istället och det blir nog Järfälla för mig.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 23:39
87
I går 17:50
3
I går 17:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor