Start > Körkortsforum > Ny uppkörning på Onsdag i Fars…

Ny uppkörning på Onsdag i Farsta

Angie 2024-04-22 10:41 ! Citera #
Hej alla !
Tyvärr kuggade jag min uppkörning i Järfälla. Har ny uppkörning på Onsdag i Farsta. Jag vet att Farsta är väldigt omtalat för mycket kuggning. Men det var den tidigaste som fanns här i Stockholm så jag måste ge det ett försök.

Ni som kört upp i Farsta den senaste tiden, hur gick det ?

Jag ska köra 7.20 och kommer inte hinna köra runt i området innan. Har ni tips på saker att hålla koll på ?
What about Bob 2024-04-23 13:01 ! Citera #
Jag klarade Farsta på andra försöket.
Gäst 2024-04-23 14:50 ! Citera #
Klarade Farsta på första uppkörningen under vintern.
Gäst 2024-07-04 09:14 ! Citera #
Hej
Hur gick det , klarade du dig?
Vilken rutt fick du åka? Jag har nämligen uppkörning imorgon samma tid . Funderar på om de kommer åka mot stan eller inte pga trafiken.
Gäst 2024-07-04 10:41 ! Citera #
Gäst 2024-07-04
Hej
Hur gick det , klarade du dig?
Vilken rutt fick du åka? Jag har nämligen uppkörning imorgon samma tid . Funderar på om de kommer åka mot stan eller inte pga trafiken.
De som svänger till vänster kör mot/till Skarpnäck och de som svänger höger kör mot Haninge/länna. Vad jag har läst här på forumet. Själv körde jag 08:10 då var de mot Länna.
Gäst 2024-07-04 11:35 ! Citera #
Gäst 2024-07-04
Hej
Hur gick det , klarade du dig?
Vilken rutt fick du åka? Jag har nämligen uppkörning imorgon samma tid . Funderar på om de kommer åka mot stan eller inte pga trafiken.
Tja.

Jag körde upp igår onsdag i Farsta och klarade mig.

Vi tog en vänster från trafikverket och sedan ut på motorvägen mot Stockholm
svängde av mot Tyresö och körde rakt för att sedan fortsatta ut på motorvägen
svängde av vid skarpnäck och backparkerade vid en butik.
ut igen på motorvägen mot nynäshamn och sedan svängde av vid larsboda och sen var det klart.

Det var en del rondeller och sånt men själva rutten tycker jag var ganska lätt så länge du känner dig bekväm i trafiken.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
7
I dag 09:10
24
I dag 02:39
6
I dag 02:17
1
I går 22:47
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov