Start > Körkortsforum > Kuggat, 0 självförtroende

Kuggat, 0 självförtroende

Gäst 2024-04-17 14:54 ! Citera #
Har kört upp 1 gång och kuggade på den. Kör mycket sämre nu än innan jag kuggade, varje gång jag kör tänker jag på att jag kuggade uppkörningen och att jag vill ge upp. Det enda som gör att jag någorlunda försöker att fortsätta med körningen är det faktum att jag lagt ut runt 15000 på det med pengar man knappt har. Inte svinbra motivation kanske...
Vill tillägga att extremt mycket negativt har hänt i mitt liv senaste året och det har definitivt påverkat min mentalitet och självförtroende, tyvärr smittar detta av sig i min körning.

Någon som har tips på hur man tar sig ur svackan? Hade egentligen tänkt köra upp igen i slutrt av månaden men tog bort tiden pga mentalt utmattad och överdrivet dramatiska tankar om körning 8-)
Tjena halloj 2024-04-17 16:30 ! Citera #
Jag kuggade 4 gånger i Farsta första 2 var jag nervös men dom tyckte jag körde bra men inte tillräckligt andra 2 körde jag perfekt sista uppkörningen körde jag perfekt och fick höra det av instruktören också men hon valde att kugga mig eftersom att hon hade tyckt att jag körde om en lastbil för nära enligt henne som kuggade mig där blev jag riktigt förbannad och less skällde även ut hela Farsta trafikverk för hur dom behandlar folk tips kör aldrig upp i Farsta dom är svin och gör allt för o kugga folk som är privatister, me de vill jag säga jag mådde så fruktansvärt dåligt och less eftersom att jag vet hur bra jag är på köra min teori gick även ut dagen efter så nu måste jag göra om teorin och köra om om några veckor så ge inte upp de är jobbigt bland de jobbigaste faktiskt men innerst inne så vet man att man tillslut kmr fixa dedär jävla körkortet boka en tid så snabbt som möjligt knsk i en annan stad och kör på mkt innan så löser de nog sig som de förhoppningsvis kmr göra för mig med
Gäst 2024-04-18 09:09 ! Citera #
Gäst 2024-04-17
Har kört upp 1 gång och kuggade på den. Kör mycket sämre nu än innan jag kuggade, varje gång jag kör tänker jag på att jag kuggade uppkörningen och att jag vill ge upp. Det enda som gör att jag någorlunda försöker att fortsätta med körningen är det faktum att jag lagt ut runt 15000 på det med pengar man knappt har. Inte svinbra motivation kanske...
Vill tillägga att extremt mycket negativt har hänt i mitt liv senaste året och det har definitivt påverkat min mentalitet och självförtroende, tyvärr smittar detta av sig i min körning.

Någon som har tips på hur man tar sig ur svackan? Hade egentligen tänkt köra upp igen i slutrt av månaden men tog bort tiden pga mentalt utmattad och överdrivet dramatiska tankar om körning 8-)
Mitt liv har varit skit med i yngre dar + autism.
Jag tog körkortet med 60 på teorin och nästintill perfekt uppkörning med ett mindre icke viktigt klagomål.

Motivationen är enkel: Frihet, och tänk på alla pengar du redan har spenderat.
Är bara att ligga i. Om du har problem med filhållning så tänk dig att sidan av ditt högra ben (dv.s den sidan närmast växeln, för du kör väl inte med en äcklig bil från England va?!) är mitten på bilen, då blir det enklare att tänka sig vart du är med bilen
för stirrar du dig blind på att försöka hålla filen med ”kanterna” vid huven så kommer du bli knäpp.

Sen för själva körning: Det är inte en instruktör som sitter i bilen, det är din bästa polare som du är ute och åker med
som bara vill att du kör till olika platser för en utflykt. Koppla bort att det är en instruktör helt mentalt, det är din vän i bilen och ni ska bara åka runt lite o tänk på att om dom inte säger nånting så ska du fortsätta rakt fram. Dödade min nervositet inom dom första 5 minuterna och så var det bara chill. Kolla din inre spegel, ytterspegel, döda vinkeln, blinka, sidospegel och döda vinkel igen och byt fil etc. 8-)
Gäst 2024-04-19 22:05 ! Citera #
Tjena halloj 2024-04-17
Jag kuggade 4 gånger i Farsta första 2 var jag nervös men dom tyckte jag körde bra men inte tillräckligt andra 2 körde jag perfekt sista uppkörningen körde jag perfekt och fick höra det av instruktören också men hon valde att kugga mig eftersom att hon hade tyckt att jag körde om en lastbil för nära enligt henne som kuggade mig där blev jag riktigt förbannad och less skällde även ut hela Farsta trafikverk för hur dom behandlar folk tips kör aldrig upp i Farsta dom är svin och gör allt för o kugga folk som är privatister, me de vill jag säga jag mådde så fruktansvärt dåligt och less eftersom att jag vet hur bra jag är på köra min teori gick även ut dagen efter så nu måste jag göra om teorin och köra om om några veckor så ge inte upp de är jobbigt bland de jobbigaste faktiskt men innerst inne så vet man att man tillslut kmr fixa dedär jävla körkortet boka en tid så snabbt som möjligt knsk i en annan stad och kör på mkt innan så löser de nog sig som de förhoppningsvis kmr göra för mig med
Ja eller så var du så nära att det riskerade att bli riktigt farligt…
Lär dig av dina misstag istället för att påstå massa skitsnack

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo