Start > Körkortsforum > Kugga pga dålig placering?

Kugga pga dålig placering?

Gäst 2010-09-05 19:30 ! Citera #
Hej!

Jag har gått och funderar på en sak.. nämligen - kan man bli kuggad för att man inte placerar bilen supernära kanten varje gång? Tex om jag lyckad göra det 2 gånger av 3, kuggas jag då? Jag vet nämligen med mig att jag kan glömma bort det ibland..
Olle 2010-09-05 23:56 ! Citera #
Du kan bli kuggad på nästan vad som helst. När jag höll på att ta mitt körkort och läste / frågade vänner om deras uppkörningar fick man allt mellan himmel och jord att tänka igenom...
”Rälsövergång, Vattenpölar, Rondellfel, Dålig parkering, Dåligt avstånd, ansvarslös körning, Stressad, bussfil, hastighet ” etc...

Är säker på att man även kan bli kuggad på att man inte står supernära en kant om nu uppkörningspersonen känner för att kugga dig.

Men en sak är nog ganska säker, du kommer inte behöva ställa dig supernära en kant 3 ggr under din uppkörning.

Lycka till.
Qariella 2010-09-23 22:22 ! Citera #
Tror att de redan har bestämt sig för om de ska kugga en eller inte redan när man sätter sig i bilen... Riktiga nazis

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo