Start > Körkortsforum > Nytt körkortstillstånd

Nytt körkortstillstånd

Eva 2024-04-11 11:32 ! Citera #
Mitt körkortstillstånd går ut i slutet av juni detta år. Jag vill förnya det och undrar om jag kan ansöka om nytt körkortstillstånd redan nu? Så att det inte hinner bli ett glapp emellan juni och när mitt nya körkortstillstånd kommer... Någon som vet?
Angie 2024-04-11 11:56 ! Citera #
Japp det kan du :)
Mitt körkortstillstånd skulle gå ut sista februari i år. Jag ansökte om nytt runt 15 februari och fick mitt nya runt en vecka senare. Tänk på att du behöver göra nytt syntest bara. Gör det direkt när du gjort en ny ansökan så det är klart.
Eva 2024-04-11 12:31 ! Citera #
Angie 2024-04-11
Japp det kan du :)
Mitt körkortstillstånd skulle gå ut sista februari i år. Jag ansökte om nytt runt 15 februari och fick mitt nya runt en vecka senare. Tänk på att du behöver göra nytt syntest bara. Gör det direkt när du gjort en ny ansökan så det är klart.
Okej, tack då vet jag. Ska göra ett nytt syntest imorgon och även ansöka om nytt körkortstillstånd. Tack för snabbt svar!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 18:00
2
I dag 13:14
8
I dag 00:25
3
I går 23:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest