Start > Körkortsforum > Klarade uppkörning i Järfälla

Klarade uppkörning i Järfälla

tjoho 2024-04-05 16:21 ! Citera #
Jag klarade min uppkörning i Järfälla igår, på första försöket! Fick inspektör Lena, hon var så schysst och gjorde mig såå avslappnad efter att ha mått skit i flera dagar och varit pissnervös. Fick köra lite motorväg, rondeller, en fickparkering, men ingen backning runt hörn eller svåra korsningar eller någonting! Är så lycklig. Ställ frågor om ni undrar något. :D
Lo 2024-04-05 18:55 ! Citera #
Vilken tid körde du
gäst 2024-04-05 21:29 ! Citera #
Tur att du fick köra med någon som bra men det finns värre i Järfälla, där blir mer kuggade för små misstag. Finns det någon granskning av de provförättarna?
Gäst 2024-04-11 07:36 ! Citera #
gäst 2024-04-05
Tur att du fick köra med någon som bra men det finns värre i Järfälla, där blir mer kuggade för små misstag. Finns det någon granskning av de provförättarna?
Jag har granskat över 1000 provrätttare online och drar slutsatsen att alla som godkänner sina aspiranter är schyssta alla som kuggar sina är elaka.
Angie 2024-04-14 00:01 ! Citera #
Vad har dom för automat bil i Järfälla ?
Jag har min uppkörning 22 april i Järfälla.
Är det något speciellt viktigt att tänka på när man kör upp där ? Någon skylt som är lätt att missa ?

Jag kommer köra runt i Järfälla hela helgen innan min uppkörning så jag har koll på området. Körde du motorväg ? Isåfall vilken ?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
7
I dag 12:42
1
I går 20:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest