Start > Körkortsforum > Kuggad 2ggr av en och samma pr…

Kuggad 2ggr av en och samma provförrätare

Pelle 2024-04-02 16:55 ! Citera #
Jag blev kuggad 2ggr av en och samma provförrättare som ett par gångar sade fel namn på skylten jag skall följa.
Trafikverket måste se över att en provförrättare som kuggar en person vid körprov skall inte få bedöma samma person andra gången. Jag undrar om det finns regel för det på grund av olika skäl...
- 2024-04-02 20:46 ! Citera #
Jag håller med!! Och så tycker jag att det borde finnas kameror i bilen så att man kan överklaga beslutet.
Gäst 2024-04-02 22:54 ! Citera #
Istället för att bortförklara dina misstag kan du öva mer så du lär dig köra bil
Pelle 2024-04-03 06:22 ! Citera #
Jag håller med att man ska lära mer och köra bil men det finns ingen perfekt förare som inte gör en enda misstag man blir vid prov blir kuggad för. Man kan få känna den första intrycket av en provförrättare hur bedömningen kommer att vara. Därför säger jag att trafikverket ska se över att en provförrättare inte ska bedöma en person 2ggr. Det kommer att bli snart då blir granskning av kanske UG. Några förarprov kontor är redan kända för att kugga privatiser även om den kan köra bil tillräckligt bra....
Imran 2024-04-03 18:39 ! Citera #
Gäst 2024-04-02
Istället för att bortförklara dina misstag kan du öva mer så du lär dig köra bil
Inspektören kuggar dig om hen är bestämd för att göra det även om du kör bra 95%.
Gäst 2024-04-03 20:03 ! Citera #
Imran 2024-04-03
Inspektören kuggar dig om hen är bestämd för att göra det även om du kör bra 95%.
Men jag som körde 100% bra och klarade mig?
Gäst 2024-04-03 20:05 ! Citera #
Pelle 2024-04-03
Jag håller med att man ska lära mer och köra bil men det finns ingen perfekt förare som inte gör en enda misstag man blir vid prov blir kuggad för. Man kan få känna den första intrycket av en provförrättare hur bedömningen kommer att vara. Därför säger jag att trafikverket ska se över att en provförrättare inte ska bedöma en person 2ggr. Det kommer att bli snart då blir granskning av kanske UG. Några förarprov kontor är redan kända för att kugga privatiser även om den kan köra bil tillräckligt bra....
Tala för dig själv, jag har kört perfekt på alla mina 5 uppkörningar! Ja, jag har många bokstäver...
Gäst 2024-04-03 20:15 ! Citera #
”Jag håller med att man ska lära mer och köra bil men det finns ingen perfekt förare som inte gör en enda misstag man blir vid prov blir kuggad för. Man kan få känna den första intrycket av en provförrättare hur bedömningen kommer att vara. Därför säger jag att trafikverket ska se över att en provförrättare inte ska bedöma en person 2ggr. Det kommer att bli snart då blir granskning av kanske UG. Några förarprov kontor är redan kända för att kugga privatiser även om den kan köra bil tillräckligt bra....”

Sorry, men jag hade inte en enda anmärkning eller misstag vad jag vet under uppkörningen. Hans kommentar när vi var färdiga och hade parkerat var ”Ja, finns inga tvivel. Du är godkänd.” Fanns inga anmärkningar eller något han tyckte jag behövde jobba på.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
2
I går 13:14
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest