Start > Körkortsforum > Teoriprov imorgon

Teoriprov imorgon

Gäst 2024-03-12 19:43 ! Citera #
Hej, har teoriprov imorgon.
Tycker det är lite klurigt att hålla koll på all statistik om allt möjligt, samt hur pass bra reflexer fungerar beroende på bilens ljusstyrka osv osv. Någon som har bra tips på att komma ihåg allt? sitter givetvis och pluggar men har svårt att memorera specifika delar :? Är det vanligt att de flesta statistikfrågorna är med på provet eller är det oftast några enstaka? Är lite osäker vad jag ska lägga mest tid på just nu.
Resterande delar sitter bra, är just dom specifika frågorna som är kluriga att komma ihåg.
Vet att det faller på mig i slutändan, tänkte bara om någon hade några sista minuten tips :)
Pedagogen 2024-03-13 08:30 ! Citera #
Hej!

Såg ditt inlägg lite sent - det är idag teoriprovet är va..?

Just nu tycker jag du ska bara fokusera på att gå till kunskapsprovet, komma ihåg att andas och framförallt kom ihåg legitimation!!

Skulle det nu bli underkänt, det är inte hela världen.. Se det som ett lärtillfälle...Du får kvitto på vad du behöver plugga lite mer på och så kan du plugga lite mer på vissa bitar...

Break a leg =)
jalladåkörkort 2024-03-13 12:01 ! Citera #
Har du klarat den gyal.
Gäst 2024-03-13 14:24 ! Citera #
Klarade provet! :lol: :D
Gäst 2024-03-16 14:17 ! Citera #
Grattis :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo