Start > Körkortsforum > Uppkörning i Örebro (tips)?

Uppkörning i Örebro (tips)?

Gäst 2024-03-11 20:39 ! Citera #
Hej!
Jag ska ha snart uppkörning i Örebro hos Trafikverket, är det någon som hade uppkörning i Örebro Trafikverket? Tex vad gjorde man på säkerhetskontrollen och vilken vägen har man kört i uppkörning. Kan ni ge mig några tips på vad man ska tänk på?
Tack förhand
Gäst 2024-03-11 20:43 ! Citera #
Där har du all tips för körprovet oavsett stad med 12 st filmer. Varje avsnitt bara 10 min. vm.tiktok.com/ZGefNKBkF/
Gäst 2024-03-12 11:28 ! Citera #
Jag hade uppkörning igår i Örebro och tyvärr blev jag kuggade :(

Anledning att varför blev jag kuggade då det blev ingripande och jag råkade göra fel.
Blev ingripande när jag skulle köra ner mot motorvägen via infart, där är lite annorlunda för man har väljningspikt mot andra trafiken och jag såg inte skylt väljningspikt då. :/

Ingripande hände i Infart E18 Mot Stockholm, ligger i 114 Trafikplats Hedgatan.

Såg ej heller cykelist som skulle åka rakt när jag svängde in i korsningar på stadstrafiken.. där blev oxå orsaken för kuggade.

Mitt tipsen är att se upp alltid för cykelist, de är så stökiga i Örebro kan jag säga.
Annars Örebro är ju lugnare trafik och mycket lättare köra än Storstan tex Stockholm.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 21:40
1
I går 18:15
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov