Start > Körkortsforum > Intensivkurser när man redan b…

Intensivkurser när man redan bokat prov o gjort risk 1+2?

Gäst 2024-03-06 15:45 ! Citera #
Hej, jag har redan bokat mina prov samt att jag redan gjort risk 1 o 2.
Alla intensivkurser jag kollat på har inkluderat risk 1, risk 2, samt hyrning av deras bilar vid uppkörning + vad jag förstått bokning av prov via körskolan. Har någon erfarenhet om hur intensivkurser funkar när man inte behöver dessa delar? Är rätt säker på att jag kommer klara teorin så har inget större behov av att läsa teori på eventuell intensivkurs heller...
Kanske låter onödigt att ens ta intensivkursen i min situation men är egentligen bara intresserad av att köra en jävla massa lektioner på kort tid, brukar väl vara billigare om man har det i något paket samt att man får garanterade lektioner (alltså att det finns tider att boka)?
Tror ni att man kan snacka med körskolan om att plocka bort delar från intensivkursen eller är det billigare att bara köra på med vanliga lektioner? Tror inte dom erbjuder dubbellektioner utanför intensivkursen btw :)
Gäst 2024-03-06 15:47 ! Citera #
Följd fråga, har som sagt bokat uppkörning via trafikverket där jag hyr deras bil till uppkörningen.
Om man istället vill köra med bil från körskolan, måste provet då bokas av körskolan eller kan man prata med dom om att bara låna bilen generellt? Behöver man boka om uppkörningen då för att inkludera körskolans bil eller kan man ringa trafikverket och be dom att ta bort behovet av att hyra bil?
Gäst 2024-03-06 16:17 ! Citera #
Få kontakt med trafikskolan då får du paketpris utan riskettan och eller teorikurs om du har redan färdig med riskettan/ teori. De kommer även boka uppkörning åt dig med trafikskolans bil.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo