Start > Körkortsforum > KÖRPROV FAIL

KÖRPROV FAIL

My 2024-03-05 18:52 ! Citera #
Jag kuggade på min första körprov och jag känner mig jätteledsen även om jag var medveten om vilka fel jag gjorde så nämnde jag det men tyvärr räckte det inte tycker ni att småstäder är värt att köra upp?
S 2024-03-05 19:48 ! Citera #
My 2024-03-05
Jag kuggade på min första körprov och jag känner mig jätteledsen även om jag var medveten om vilka fel jag gjorde så nämnde jag det men tyvärr räckte det inte tycker ni att småstäder är värt att köra upp?
Helt förståeligt om du blev ledsen även om du var medveten om de fel du gjorde och nämnt det men ibland så räcker det ej. Men nu vet du i alla fall vad du ska göra till nästa gg tänk på de fel när du kör och gör korrekt.

Det kommer att gå bra! Ge inte upp, du tar det på andra försöket! :)
Nicke 2024-03-06 18:23 ! Citera #
My 2024-03-05
Jag kuggade på min första körprov och jag känner mig jätteledsen även om jag var medveten om vilka fel jag gjorde så nämnde jag det men tyvärr räckte det inte tycker ni att småstäder är värt att köra upp?
Du är uppenbarligen inte redo för uppkörning. Ta en paus eller nåt. Vad du än gör så boka ingen ny tid så att du inte tar nån tid från nån som faktiskt kan köra bra. I värsta fall kan du ju bara ge upp med körkortsresan. Alla är inte menade att ha körkort.
TS 2024-03-06 20:52 ! Citera #
Nicke 2024-03-06
Du är uppenbarligen inte redo för uppkörning. Ta en paus eller nåt. Vad du än gör så boka ingen ny tid så att du inte tar nån tid från nån som faktiskt kan köra bra. I värsta fall kan du ju bara ge upp med körkortsresan. Alla är inte menade att ha körkort.
Nicke, personen kuggade en gång, ingen idé att ge upp nu. Håller med om att ta mer körlektioner och öva mer men ingen idé att ta bort deras motivation! :lol:
H 2024-03-06 22:35 ! Citera #
Nicke är ett troll som bara skriver för att nervärdera andra.. Han kan inte fakta och påstår helt fel saker så jag skulle lyssna ungefär 0% vad han säger :)
Nicke 2024-03-08 04:39 ! Citera #
H 2024-03-06
Nicke är ett troll som bara skriver för att nervärdera andra.. Han kan inte fakta och påstår helt fel saker så jag skulle lyssna ungefär 0% vad han säger :)
Sluta mobba mig. Jag ger bara konstruktiv kritik och försöker stötta folk

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 22:34
1
I går 20:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo