Körkortonline > Körkortsforum > KÖRPROV FAIL
KÖRPROV FAIL
Jag kuggade på min första körprov och jag känner mig jätteledsen även om jag var medveten om vilka fel jag gjorde så nämnde jag det men tyvärr räckte det inte tycker ni att småstäder är värt att köra upp?
My 2024-03-05
Jag kuggade på min första körprov och jag känner mig jätteledsen även om jag var medveten om vilka fel jag gjorde så nämnde jag det men tyvärr räckte det inte tycker ni att småstäder är värt att köra upp?
Det kommer att gå bra! Ge inte upp, du tar det på andra försöket!
My 2024-03-05
Nicke 2024-03-06
Du är uppenbarligen inte redo för uppkörning. Ta en paus eller nåt. Vad du än gör så boka ingen ny tid så att du inte tar nån tid från nån som faktiskt kan köra bra. I värsta fall kan du ju bara ge upp med körkortsresan. Alla är inte menade att ha körkort.
Nicke är ett troll som bara skriver för att nervärdera andra.. Han kan inte fakta och påstår helt fel saker så jag skulle lyssna ungefär 0% vad han säger
H 2024-03-06
Nicke är ett troll som bara skriver för att nervärdera andra.. Han kan inte fakta och påstår helt fel saker så jag skulle lyssna ungefär 0% vad han säger