Liten reflektion över uppkörningen...
Gjorde mitt första uppkörning och tyvärr kuggade jag den... Riktigt synd tycker jag men jag hade en magkänsla mitt i uppkörningen att det skulle inte gå denna gången. Igår natt kunde jag knappt sova också så det hjälpte inte till xD. Bokade tiden 9:45 men eftersom provförrättare bestämde sig att bli sjuk (är rätt bittert över det) blev provet istället 8:30 :/. Tänker börja i en trafikskola så snabbt som mögligt. Något som jag tyckte va bra utav mig är att när provrättaren sa ordet ”underkänt” var jag inte ledsen eller besviken. Neutral är ett passande ord för att beskriva känslan. Måste dock erkänna att känslan av misslyckande började krypa upp när jag var på väg hem. Ville gärna få körkortet idag eftersom jobb möjligheterna som kan komma från det samt känslan att köra runt med musik på är roligt och mysigt speciellt vid nätterna (inte till nivån att man stör andra såklart ^..^).
”Uppvisa en rutinmässig manövrering” Var problemet i uppkörningen. Kan nån beskriva det ytterligare för mig eftersom provrättaren var rätt vag när jag frågade efter en beskrivning. Skulle uppskatta det enormt. Hoppas att ni alla lyckas med eran uppkörning och i allt efter det. Jag kommer ju inte alls ge upp och det borde inte ni heller!