Start > Körkortsforum > Köpa Segway

Köpa Segway

Gerdan 2011-06-11 19:48 ! Citera #
Det är synd att det ska vara så fruktansvärt dyrt med Segway. Det klart nördigaste och coolaste sättet att ta sig omkring på! Undrar när dem kommer att sjunka i pris. Då ska jag garanterat införskaffa en!
Gäst 2011-09-11 22:51 ! Citera #
Audi


Oj, det var dyrare än vad jag trodde, krävs det nått körkort för de?


Den är klassad som Cykel klass III, inget körkort, hjälm om man är under 15 och man får köra den på trottoaren ...

grymt kul att köra :D
ruppan 2011-12-23 19:54 ! Citera #
Mm det är det som är så häftigt med dom :D

Har själv fått testa på att köra. Det roliga är att de fungerar relativt bra i stadstrafiken om man bor i Stockholm och har samtidigt tillstånd att köra på trottoaren vilket gör att man får det väldigt lätt att ta sig fram. Man har liksom flera framförningalternativ beroende på förhållandena. Otroligt kul och praktiskt leksak! 8-)
felixandre 2012-01-12 14:38 ! Citera #
Har funderat på en segway, men känns inte värt det.
frozzarn 2012-01-24 13:08 ! Citera #
Håller inte med Felix där, fanns pengarna så hade jag haft en igår! Kanske grymmaste transportsättet möjligt under sommarhalvåret.
Gäst 2012-01-25 10:50 ! Citera #
Har haft förmånen att testa en (körde lite inne i stan samt konbana och dylikt), riktigt skoj, något jag rekommenderar att testa ifall ni får chansen! Som sagt, lättmanövrerade, smidiga och inte minst häftiga! Ska snart ut och resa och funderar på en stadsrundtur med Segway, skulle nog kunna vara riktigt kul! :)
Gäst 2012-01-29 23:40 ! Citera #
Shit haha är dom såå dyra? Men körkort kan man väl inte behöva. Det är väl inte mer komplicerat än att cykla och de kan väl inte gå så fort. Haha tänker bara på Fredde i Solsidan ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 15:04
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest