Start > Körkortsforum > Tips på körskolor i Nyköping e…

Tips på körskolor i Nyköping eller sörmland

lotta 2024-02-20 12:24 ! Citera #
Hej, funderar på att börja på en körskola i Nyköping och undrar om någon har en som ni rekommenderar? Såg att vissa hade lite halvdåliga recensioner så tänkte om någon hade någon typ av erfarenhet av Nyköpings körskolor? :)
Om inte Nyköping så kan jag även vara öppen för andra körskolor i Södermanlands län :lol:
Nicke 2024-02-20 16:23 ! Citera #
lotta 2024-02-20
Hej, funderar på att börja på en körskola i Nyköping och undrar om någon har en som ni rekommenderar? Såg att vissa hade lite halvdåliga recensioner så tänkte om någon hade någon typ av erfarenhet av Nyköpings körskolor? :)
Om inte Nyköping så kan jag även vara öppen för andra körskolor i Södermanlands län :lol:
Strunta i övningskörningen och kör bara teori istället. Körningen lär man sig efter 1 timme
OP 2024-02-25 20:25 ! Citera #
Nja, teorin sitter bra redan. Hade teoriprovet inbokat då jag nästan är 100% på att jag kommer klara det. Valde att avboka teoriprovet just pågrund av att körningen inte sitter som det ska. Har svårt för att backa och backa in på parkeringsruta. Är lite halvdålig på att planera körningen ordentligt också, är därför jag skulle behöva körskola
Nicke 2024-03-08 04:54 ! Citera #
OP 2024-02-25
Nja, teorin sitter bra redan. Hade teoriprovet inbokat då jag nästan är 100% på att jag kommer klara det. Valde att avboka teoriprovet just pågrund av att körningen inte sitter som det ska. Har svårt för att backa och backa in på parkeringsruta. Är lite halvdålig på att planera körningen ordentligt också, är därför jag skulle behöva körskola
Äsch. Testa med uppkörning utan att övningsköra. Så ska jag göra iallafall. Men jag är akademiker så blir förmodligen lättare att klara uppkörningen för mig än för andra.
Gäst 2024-03-09 19:16 ! Citera #
Kolla Eskilstuna! Där måste finnas någon körskola. Jag känner igen många filmer här på körkortonline från Eskilstuna.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 11:10
8
I dag 00:25
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo