Start > Körkortsforum > Uppkörning i Ängelholm

Uppkörning i Ängelholm

Gäst 2024-02-14 21:02 ! Citera #
Hej! :D

Jag har uppkörning i Ängelholm om ungefär en månad. Jag undrar om någon här har haft ett körprov (manuell) i Ängelholm och som kan ge mig lite visdom inför provet :lol:. Det är mitt första uppkörning och jag vill gärna vara förberedd inför det.
King 2024-02-20 15:34 ! Citera #
Enkel stad att köra i. Rutten brukar gå höger i motorvägsrondellen mot Halmstad, sen vända någonstans på en landsväg, sedan in genom staden och upp för backen tillbaka till trafikverket.

Somsagt ingen svår stad att köra i.
Nicke 2024-02-20 16:33 ! Citera #
Gäst 2024-02-14
Hej! :D

Jag har uppkörning i Ängelholm om ungefär en månad. Jag undrar om någon här har haft ett körprov (manuell) i Ängelholm och som kan ge mig lite visdom inför provet :lol:. Det är mitt första uppkörning och jag vill gärna vara förberedd inför det.
Om du inte kan köra bra oavsett stad så är du uppenbarligen inte redo. mitt tips: avboka tiden och öva mer.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
2
I går 13:14
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor