Start > Körkortsforum > Hur snabbt kan man göra om teo…

Hur snabbt kan man göra om teoriprovet

? 2024-02-11 17:21 ! Citera #
Hej hej, en fråga.
Om man skulle kugga teoriprovet hur snabbt efter får man boka nytt? Får man boka samma dag ifall det finns eller måste man vänta x antal dagar eller så?
Gäst 2024-02-11 19:23 ! Citera #
Hej!
Jag brukar boka tid en eller två veckor senare så att jag förbereda mig att pluggar mer och titta noga på frågor. Jag fick det godkänd. Jag brukar inte boka tid samma dag. Men om du känner dig redo så du kan bokar tid samma dag, kanske det funkar för dig provar hur det går men om ej du kan bokar tid en eller två veckor.
Lycka till :)
Gäst 2024-02-11 20:19 ! Citera #
? 2024-02-11
Hej hej, en fråga.
Om man skulle kugga teoriprovet hur snabbt efter får man boka nytt? Får man boka samma dag ifall det finns eller måste man vänta x antal dagar eller så?
Det går inte att få en tid samma dag, men dagen efter går att få, frågan är bara om du skulle få högre poäng eller som jag tror, lägre poäng dagen efter..
boka iaf med några dagars mellanrum så att du hinner plugga
Lina 2024-02-11 20:39 ! Citera #
Finns det risk att samma frågor man kuggat på dukar upp igen; dem finns ju i data? Gjorde flera ggr teoriprov i min uppfattning att det fanns några frågor som jag kände igen, de cirkulerar. Jag misstänker att de var frågorna som jag svarat fel.
S 2024-02-12 04:09 ! Citera #
Finns väl frågor som dyker upp som liknar varandra fast omformulerade.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor