Hej hej, en fråga.
Om man skulle kugga teoriprovet hur snabbt efter får man boka nytt? Får man boka samma dag ifall det finns eller måste man vänta x antal dagar eller så?
Körkortonline > Körkortsforum > Hur snabbt kan man göra om teo…
Hur snabbt kan man göra om teoriprovet
Hej!
Jag brukar boka tid en eller två veckor senare så att jag förbereda mig att pluggar mer och titta noga på frågor. Jag fick det godkänd. Jag brukar inte boka tid samma dag. Men om du känner dig redo så du kan bokar tid samma dag, kanske det funkar för dig provar hur det går men om ej du kan bokar tid en eller två veckor.
Lycka till
Jag brukar boka tid en eller två veckor senare så att jag förbereda mig att pluggar mer och titta noga på frågor. Jag fick det godkänd. Jag brukar inte boka tid samma dag. Men om du känner dig redo så du kan bokar tid samma dag, kanske det funkar för dig provar hur det går men om ej du kan bokar tid en eller två veckor.
Lycka till
? 2024-02-11
Hej hej, en fråga.Om man skulle kugga teoriprovet hur snabbt efter får man boka nytt? Får man boka samma dag ifall det finns eller måste man vänta x antal dagar eller så?
boka iaf med några dagars mellanrum så att du hinner plugga
Finns det risk att samma frågor man kuggat på dukar upp igen; dem finns ju i data? Gjorde flera ggr teoriprov i min uppfattning att det fanns några frågor som jag kände igen, de cirkulerar. Jag misstänker att de var frågorna som jag svarat fel.
Senaste foruminläggen
Rubrik
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera