Start > Körkortsforum > Prov på franska

Prov på franska

marci 2024-02-10 07:13 ! Citera #
Finns det prov på franska ?
Gäst 2024-02-10 07:33 ! Citera #
Jadå! Det finns
Albanska (riksalbanska)
Arabiska (MSA - modern standard arabic)
BKS (för språken bosniska, kroatiska eller serbiska)
Engelska (brittisk-engelska)
Finska (standardfinska)
Franska (standardfranska)
Persiska (statspersiska/farsi)
Ryska (officiell ryska)
Somaliska (officiell somaliska/nordlig somaliska)
Sorani (sydkurdiska)
Spanska (internationell spanska)
Thailändska (officiell thailändska)
Turkiska (officiell turkiska/moderna Turkiet-turkiska)
Tyska (officiell tyska/högtyska)
Entela 2024-02-10 13:55 ! Citera #
Jag har skrivit flera gånger teori prov test jag känner mig som aldrig ska ta körkort jag är så ledsen hoppas jag tar körkort hor fort jag kan .
Gäst 2024-02-11 13:59 ! Citera #
Entela 2024-02-10
Jag har skrivit flera gånger teori prov test jag känner mig som aldrig ska ta körkort jag är så ledsen hoppas jag tar körkort hor fort jag kan .
Om du får 52 rätt så är teorin godkänd, men då ska du också veta att dom andra 13 (18) frågorna som du svarat fel på, kommer göra så att du får det svårt att klara körprovet, då du inte förstår hur man ska lösa vissa situationer

Plugga mer så att du får 65 rätt
Björn He 2024-02-12 11:17 ! Citera #
Gäst 2024-02-11
Om du får 52 rätt så är teorin godkänd, men då ska du också veta att dom andra 13 (18) frågorna som du svarat fel på, kommer göra så att du får det svårt att klara körprovet, då du inte förstår hur man ska lösa vissa situationer

Plugga mer så att du får 65 rätt
Men sannolikheten att få full pott på ett teoriprov är väl närmast noll? Jag har inte hört talas om nån som lyckats få full pott 65/65, det måste vara en mycket liten bråkdel av dem som skrivit teoriprovet som fått alla rätt. Men man kan faktiskt ha jättebra kunskaper om gällande trafikregler även om man bara får 52 rätt (som är lägsta poängen för att godkännas) eller om man får 40-45 rätt.
Jag hörde att Benjamin Wahlgren-Ingrosso fick 41 poäng på teoriprovet men trots kuggat teoriprov så klarade han tydligen uppkörningen på första försöket; det var förstås före lagändringen som gjorde det obligatoriskt att klara teoriprovet för att få göra körprov.
Gäst 2024-02-12 12:18 ! Citera #
Björn He 2024-02-12
Men sannolikheten att få full pott på ett teoriprov är väl närmast noll? Jag har inte hört talas om nån som lyckats få full pott 65/65, det måste vara en mycket liten bråkdel av dem som skrivit teoriprovet som fått alla rätt. Men man kan faktiskt ha jättebra kunskaper om gällande trafikregler även om man bara får 52 rätt (som är lägsta poängen för att godkännas) eller om man får 40-45 rätt.
Jag hörde att Benjamin Wahlgren-Ingrosso fick 41 poäng på teoriprovet men trots kuggat teoriprov så klarade han tydligen uppkörningen på första försöket; det var förstås före lagändringen som gjorde det obligatoriskt att klara teoriprovet för att få göra körprov.
Med vilken statistik backar du upp det du säger?

Och om du inte klarar teoriprovet, finns det något större tecken på att man INTE kan trafikreglerna?
Kung 2024-03-25 16:06 ! Citera #
Fick precis all rätt 65p

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor