Start > Körkortsforum > Läskigt lätt uppkörning

Läskigt lätt uppkörning

Gäst 2024-01-17 19:33 ! Citera #
Någon mer som fick en otroligt lätt uppkörning… alltså ingen parkering förutom när man skulle tillbaka till Trafikverket… Inge backa runt hörn förutom att vända men det behövde inte vara nära kanten! Sen hade ju jag en snöstorm, så fick ju in massa andra moment och lite dumt att fickparkera när det är snövallar ialafall! Men kan rekommendera att köra upp på vintern!
Någon mer som kände att de hade en ganska lätt uppkörning? :D
Gäst 2024-01-29 14:58 ! Citera #
Skönt med vintern är att man ofta gör enklare säkerhetskontroll också. Bilen hade redan defroster och fläktarna igång från tidigare test och kontrollanten sa ”är du galen sätt dig i bilen snabbt” när jag frågade om yttre kontroll under snöstormen. Behövde bara tuta och det var hela min säkerhetskontroll
TS 2024-03-06 20:56 ! Citera #
Gäst 2024-01-29
Skönt med vintern är att man ofta gör enklare säkerhetskontroll också. Bilen hade redan defroster och fläktarna igång från tidigare test och kontrollanten sa ”är du galen sätt dig i bilen snabbt” när jag frågade om yttre kontroll under snöstormen. Behövde bara tuta och det var hela min säkerhetskontroll
Lite sent men ja exakt så!! Hon var inte så taggad på att vara ute i snön :lol: Hon stod o frös! Tacksam ändå för snöstormen på så sett, absolut svårt men man behövde inte eller jag behövde inte fickparkera eller backparkera pga sånt kaos
H 2024-03-06 22:34 ! Citera #
Sen måste ni också tänka på att en ”lätt” uppkörning kanske egentligen inte var så lätt. Kan också vara så att ni faktiskt är tillräckligt bra förare för att dom ska tycka att ni har kontroll på bilen, kontroll på vad som händer runt er och kan planera er körning.. :)
Gäst 2024-03-07 07:45 ! Citera #
Du har haft bara tur raka vägen. Det är med uppkörningen som bingolotto
Nicke 2024-03-08 04:43 ! Citera #
Gäst 2024-01-17
Någon mer som fick en otroligt lätt uppkörning… alltså ingen parkering förutom när man skulle tillbaka till Trafikverket… Inge backa runt hörn förutom att vända men det behövde inte vara nära kanten! Sen hade ju jag en snöstorm, så fick ju in massa andra moment och lite dumt att fickparkera när det är snövallar ialafall! Men kan rekommendera att köra upp på vintern!
Någon mer som kände att de hade en ganska lätt uppkörning? :D
Ingen uppkörning är lättare än nån annan. Bara för att du tycker att dessa moment är svåra så betyder det inte att de är det.
Gäst 2024-03-09 10:05 ! Citera #
Nicke 2024-03-08
Ingen uppkörning är lättare än nån annan. Bara för att du tycker att dessa moment är svåra så betyder det inte att de är det.
Vart skrev jag att dessa moment är svåra. De är mer tekniska och kräver mer de gör dom, sa aldrig att de var svåra
Nicke 2024-03-09 15:54 ! Citera #
Gäst 2024-03-09
Vart skrev jag att dessa moment är svåra. De är mer tekniska och kräver mer de gör dom, sa aldrig att de var svåra
Läste mellan raderna. Du behöver inte skriva det bokstavligen för att man ska förstå att du tyckte att det var svårt. Du e ingen akademiker antar jag.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 21:40
1
I går 18:15
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo