Start > Körkortsforum > Uppkörning idag!!

Uppkörning idag!!

Gästt 2024-01-17 07:36 ! Citera #
Hej!
Jag har uppkörning idag, väldigt snart! Var inte alls nervös innan men nu börjar det, ska vara snöstorm!! Inte största grejen at kugga och har inga förväntningar så tror det är därför jag kunnat hålla mig lugn, men är nervös över vilken inspektör jag får! Är mer nervös inför vad inspektören ska tycka om mig, och om jag ska göra något pinsamt fel!
Började tveka lite på min körning igår helt plötslig att ”jag kanske inte alls kan” men ja, hjärnspöken!
Kör upp en bit ifrån mig men har övningskört där innan, ska köra lite nu innan provet!
Dessutom ingen aning om vilken bil jag ska få, eller hur lång tid innan provet jag ska vara där, tänker typ 10-15 min?
Aja ville skriva av mig, hoppas att jag hittar en tid snabbt om jag kuggar (om jag gör ett mindre fel såklart eller om det var nerver, om jag gör stort fel så får jag träna lite mer)
Mvh!
Alva 2024-01-17 07:47 ! Citera #
Gör du bara småfel så klarar du det ändå! Bara bra att du är lite nervös men tänk inte på vad inspektören tycker, kör som du brukar och lita på din körning, jag kuggade min första för att jag brydde mig för mycket och blev för nervös och därför gjorde dumma fel som att köra för fort vid vägarbete. Lycka till! :)
Gästt 2024-01-17 07:57 ! Citera #
Tack snälla! Jag uppdaterar efter oavsett svar! Nu ska jag övningsköra :lol:
Gästt 2024-01-17 10:23 ! Citera #
JAG KLARADE DET!!!! På första, så skönt! Kan rekommendera Karlskoga varmt, så otroligt trevliga blev inte nervös allt när jag träffade min ”lärare”
Gäst 2024-01-18 08:37 ! Citera #
Gästt 2024-01-17
JAG KLARADE DET!!!! På första, så skönt! Kan rekommendera Karlskoga varmt, så otroligt trevliga blev inte nervös allt när jag träffade min ”lärare”
8-)
Grattis.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 20:10
4
I går 17:36
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov