Start > Körkortsforum > Förarprov i Sollentuna. Körtip…

Förarprov i Sollentuna. Körtips?

Gäst 2010-08-25 12:30 ! Citera #
Inom kort är det uppkörning som privatist i Sollentuna. Har övningskört en hel i området, men skulle verkligen uppskatta om några av er som redan kört upp kan återge ungefärlig körning. Typ; ”fick börja med att köra mot E4:an norrut, därefter ”följ skyltarna mot…”, sedan in i villaområdet X, osv, osv”.
Tack på förhand!
Gäst 2010-08-25 22:05 ! Citera #
Har själv uppkörning där om ett par dagar, har hört att E4an till rotebro centrum ska vara vanligt enligt vänner som kört upp där. Har ännu inte hunnit fråga alla kan komma med uppdatering imorgon :)
Shafti 2010-09-01 00:46 ! Citera #
Jag hade uppkörning i sollentuna för ca ett år sedan, då fick jag, som tidigare sagt, ta E4an mot Rotebro Centrum, sedan fick jag köra in till parkeringen och parkera bilen för att sedan åka tillbaka! Jag åkte även in i ett villaområde där handledaren såg till att jag skulle köra väldigt sakta eftersom jag gasade på rejält på motorvägen.. hehe. Det var ändå ett väldigt enkelt förarprov måste jag säga! Och handledaren var en väldigt trevlig dam!

Lycka till! Bara att fråga om du undrar något :)
angelica 2010-09-03 07:46 ! Citera #
Jag har uppkörning i sollentuna nästa vecka. Har kört väldigt mycket i de områdena runt om kring. Har hört att de lägger mycket på backa bakom hörn?
Någon som har några lugnande ord?
Du som startade tråden, klarade du det? hur var det och hur var uppköraren?
:)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo