Start > Körkortsforum > Teoriprov

Teoriprov

Ann-mary 2023-12-27 19:00 ! Citera #
Jag har teoriprov nästa vecka, räcker det med att jag läser bara teoriboken ?
Gäst 2023-12-28 22:53 ! Citera #
Hejj, gjorde teoriprov och fick godkänt på första försöket. Lättare att göra slut test om och om igen. Men boken är bra också.
Sebastian 2024-01-01 20:36 ! Citera #
Hur långt är ett snöre?

Det beror helt på. Ja, i princip all info finns i läroboken, men jag har iaf svårt att memorera alla detaljer genom att bara läsa en bok.

De absolut flesta använder idag appar och gör mängder med testprov och inbyggda teorilektioner.

Det fungerade väldigt bra för mig och jag fick alla rätt på teoriprovet. Hade jag blivit godkänd om jag bara använde boken? Omöjligt att veta. Det hade också berott på hur jag hade använt boken. Vidare beror det ju också på dig. Folk har olika lätt för olika saker. Teorin var väldigt lätt för mig, jag är duktig på att plugga och lära mig teoretiska saker. Däremot hade jag ganska svårt att lära mig växla och det tog fler lektioner än det gör för genomsnittspersonen. Man är olika. Vi vet inte hur just du är.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov