Start > Körkortsforum > Klarade teoriprovet på andra f…

Klarade teoriprovet på andra försöket!!!

Gäst 2010-08-23 23:29 ! Citera #
Första gången jag gjorde teoriprovet kuggade jag med 2 poäng från godkänd (50 poäng) så irriterande!
Idag gick det bättre!! fick 57 poäng av 65! :) pluggade som attan i flera veckor kunde typ hela boken huvet o sen så övade jag på
gratis körkortsfrågor på internet runt 1000 frågor och sen här på körkortonline alla frågor!!
dessutom övade jag på min 10 sidor anteckningar!
det är tydligen så mycket man ska kunna för att klara teoriprovet!
hoppas man klarar uppkörningen i uppsala nästa vecka nu då!! :D

Ett tips inför teoriprovet är verkligen att plugga i tid och inte skita i att plugga på vissa saker för att det verkar oviktigt...
just det minst oviktiga kan komma på provet!
sen massa frågor är bra att öva på samt statistik om olyckor och sånt!
sedan är det bra att första logiskt alla frågor och inte bara mata in fakta i huvudet!
fannyjonsson 2010-11-18 20:32 ! Citera #
Det lät lite skrämmande det där! Jag har nog mycket i skolan och nu måste man lära sig en bok utantill... Men är inte mycket logiskt också? Kan man inte utifrån situationen lista ut med bara sunt förnuft vad rätt svar på frågan är? Dock måste man plugga mycket, jag vet. Lycka till på uppkörningen också! :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest