Start > Körkortsforum > Ska göra prov snart

Ska göra prov snart

A.i.n 2010-08-23 16:12 ! Citera #
Hej allihopa!

Jag ska göra teoriprovet nu på Onsdag och har läst igenom några av era tips! Jag har även gjort teoriprovet två gånger tidigare och klarade det andra gången, men körde på uppkörningen. :|
Så nu har jag bestämt mig för att ge mig själv en till chans och ska bestämt klara det. Det jag har gjort hittils är att träna på teoriboken och har läst ut hela sedan igår. Sedan har jag även gjort anteckningar på allt i boken, så att jag till teoriprovet har ett litet häfte som jag kan göra en snabb igenomgång av så jag inte får total blackout:P.

Men en tips till alla er som förmodligen kommer läsa detta inlägg är att inte stressa upp er som jag gjorde första gången! Resten av mina tips svarar jag till nästa inlägg;)

Ha det bra tills dess!!!
Gäst 2010-08-23 19:06 ! Citera #
Tråkigt att höra att det inte gick så bra sist men lycka till nu på onsdag ;)
Det är ju ganska smart att anteckna ner det viktigaste så att man kan läsa det vid slutet :)
Tack för tipsen!
Gäst 2010-09-06 19:55 ! Citera #
Jag har själv uppskrivning om några dagar, ska nog göra som dig.
Ta anteckningar och göra några prov och hoppas att det går bra :)
Nikaan 2010-09-11 15:16 ! Citera #
Jag sitter med och är nervös inför uppskrivningen som är om en vecka, känns som ingenting fastnar!
Men ta det lugnt och hoppas det går mycket bättre denna gången, Lycka till!
Gäst 2010-09-14 13:02 ! Citera #
Jag fick 49 på mitt första prov och 50 på mitt andra prov, och ska ta en sista gång på onsdag nästa vecka.. Det känns som man måste ta det lungt och tänka efter vad dom verkligen frågar på frågan, men jag blir såå himla nervös och får en blackout också! frågor jag vet att jag kan svarar jag fel på bara för att jag är så stressad! men nu på onsdag tänkte jag att jag ska sitta där och verkligen tänka igenom frågan och använda hela tiden och inte känna mig stressad
EmmaNT 2010-09-17 15:18 ! Citera #
Jag håller med er att vi måste ta det lugnt, kolla mycket noggrannt med frågorna och alternativ, de flesta ser ut likadana men när man använder utval-metoden så rätta svaret kommer snabbare.
Lycka till allihopa!
E 2011-02-17 09:23 ! Citera #
Måste du göra om teorin för att du kuggade uppkörningen?
lelle 2011-03-12 15:04 ! Citera #
Ååå vad jag blir rädd när jag läser om såna som inte klarat av det....
Tilldus 2011-03-14 18:34 ! Citera #
Ooj, nu är de nervös för min del också..

Har pluggat som n gneu men de hjälper inte känns de som. Hoppas de går bra för dig ! om en vecka är de min tur :o

De är väl bara att köra så de rycker i böckerna.

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest