Start > Körkortsforum > Uppkörning flen, teori frågor

Uppkörning flen, teori frågor

Mimmiis 2010-08-23 11:56 ! Citera #
Snart har jag teori och uppkörning. Jag ska köra upp i flen.
Jag har hört att det jätteenkelt. Men är det någon som tidigare kört där och som vet vad man får köra. Tex baka runt ett hörn osv.. och hur vägarna är om jag kommer få köra landsväg motorväg osv.
Hur hårda är dom? Jag har bara kört privat och jag har hört att dom är stränga mot privatister.

Och teroin? Hur mycket bör jag plugga. Jag köpte alla frågorna här på Körkortonline och jag har klarar dom. Sen läser jag i boken också. Borde jag köpa ett till paket ellet ska jag bara köra på det som jag gjort och var borde jag plugga mest på som kommer på provet?
Notera: Min teori och uppkörning är i nov.
snatte 2010-08-25 19:57 ! Citera #
Nope... vet inte :/
Mimmiiis 2010-08-26 12:55 ! Citera #
Någon som vet?
klaso 2010-08-27 10:13 ! Citera #
Mimmiis
Jag har hört att det jätteenkelt. Men är det någon som tidigare kört där och som vet vad man får köra. Tex baka runt ett hörn osv.. och hur vägarna är om jag kommer få köra landsväg motorväg osv.


Det är nog olika gång för gång.

Mimmiis
Hur hårda är dom? Jag har bara kört privat och jag har hört att dom är stränga mot privatister.


Jag har svårt att tro att de skulle vara hårdare mot privatister. Om du kört privat och kör bra på uppkörningen så kommer de godkänna dig. Samma sak gäller för de som kommer från en körskola.

Mimmiis
Och teroin? Hur mycket bör jag plugga. Jag köpte alla frågorna här på Körkortonline och jag har klarar dom. Sen läser jag i boken också. Borde jag köpa ett till paket ellet ska jag bara köra på det som jag gjort och var borde jag plugga mest på som kommer på provet.


Läs boken är mitt tips. Om man bara nöter frågor finns det en risk att man lär sig svaren till just dem utan att få en djupare kunskap, dock är frågor och datorprogram väldigt bra komplement till boken.
Mimmiis 2010-08-27 19:00 ! Citera #
Tack så mycket för svaren.
Jag laddade ner Teo Trafikskola 2010 och har klarat den, jag har gjort den om och om igen.
Så det är väl bara att läsa boken tillsprovet.

Ingen som vet hur körningen är i flen?
Gäst 2010-09-15 12:05 ! Citera #
Var TEO trafikskola bra och hur mycket kostar den?
Mimmuiis 2010-09-27 21:49 ! Citera #
Ja Teo var bra. Provet liknar det riktiga provet!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
7
I dag 12:42
1
I går 20:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo