Start > Körkortsforum > Uppkörning i Nörrköping

Uppkörning i Nörrköping

ddc 2023-09-24 06:11 ! Citera #
Hej har uppkörning i Norrköping om två dagar vid 13 tiden och jag är från sthlm . Har ni några tips på vad man ska tänka på och vart fick ni köra osv. Är super nervös
Doctor of Somalia 2023-09-24 23:57 ! Citera #
Hej,

Jag har tyvärr inga specifika tips, utan bara generella. Se till att vara uppmärksam, kolla i speglarna (överdriv här), placera dig rätt i körfältet, håll hastighetsbegränsningen, o.s.v.

Jag planerar också att boka körprovet i Norrköping, då jag inte hittar några lediga tider här i Stockholm som inte ligger 2+ månader bort. Är det samma för dig också, eller? Det kan vara värt att nämna att jag har kuggat uppkörningen 2 gånger vid några dagars mellanrum för småsaker. Så systemet kanske har uppmärksammat detta och på så sätt har gjort det svårt för mig att få tag i lediga tider som är ganska snart. Vet du om är fallet eller inte? Utgår trafikverket med förtur fortfarande när pandemin är över?


Förlåt om jag nu inte behåll mig till ämnet. Men, hur som helst, lycka till! Och återkom gärna för att berätta hur det gick
Gäst 2023-09-25 22:04 ! Citera #
ddc 2023-09-24
Hej har uppkörning i Norrköping om två dagar vid 13 tiden och jag är från sthlm . Har ni några tips på vad man ska tänka på och vart fick ni köra osv. Är super nervös
Håll koll på bussfiler och spårvagnar, annars är det som vilken stad som helst.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo