Start > Körkortsforum > Jätteroligt!

Jätteroligt!

Jessi 2010-08-20 23:27 ! Citera #
Gjorde teoriprovet för ett tag sen och det är det roligaste jag har gjort under denna körtid. Det tror jag ni också kommer att tycka
Gäst 2010-08-21 13:19 ! Citera #
På vilket sett är det roligt att göra teoriprovet? Visst, det var ju muntert när man klarade det men ett prov är ju aldrig roligt att genomföra.
granit 2010-08-21 13:29 ! Citera #
Många jag känner säger att det är ett helve*e att göra själva provet och att klicka på rätta var bland de mest nervösa de gjort :lol:
Gäst 2010-08-21 13:50 ! Citera #
Jag tror nog att personen som skrev det här menar att halkbanan var rolig att göra eftersom den är skrivet under kategorin Riskettan & halkbana :D

För jag tror faktisk ingen tycker det är roligt att göra teoriprovet, precis som ni säger :)
Malinn 2010-08-30 15:46 ! Citera #
korkort89
Jag tror nog att personen som skrev det här menar att halkbanan var rolig att göra eftersom den är skrivet under kategorin Riskettan & halkbana :D

För jag tror faktisk ingen tycker det är roligt att göra teoriprovet, precis som ni säger :)


Jag tror som dig! Teoriprovet kan väl aldrig vara såå himla skoj? :p Själv tror jag uppkörningen kommer bli en rolig prövning för jag tycker det är så himla skoj att köra bil :) men usch blir nervös bara jag tänker på den ;)
Gäst 2010-09-05 16:16 ! Citera #
Malinn
korkort89
Jag tror nog att personen som skrev det här menar att halkbanan var rolig att göra eftersom den är skrivet under kategorin Riskettan & halkbana :D

För jag tror faktisk ingen tycker det är roligt att göra teoriprovet, precis som ni säger :)


Jag tror som dig! Teoriprovet kan väl aldrig vara såå himla skoj? :p Själv tror jag uppkörningen kommer bli en rolig prövning för jag tycker det är så himla skoj att köra bil :) men usch blir nervös bara jag tänker på den ;)


Nästa alla är nervösa när de kör upp, det vet personen som du kör upp med också. De kuggar dig inte bara för att du råkar få ett motorstopp, lite överseende har de. Det tar en lite stund innan man hittar dragläget etc med en bli som man aldrig har kört.

Det svåra att att man inte ska visa sig nervös i körsättet eftersom en osäker förare i trafiken är en fara, lite jobbigt det där >_<
Gäst 2010-10-11 22:31 ! Citera #
Tycker du? Kan tänka mig att man tänker så när man precis har klarat det ja, annars är väll det inte så kul.
xeraN 2010-10-28 14:32 ! Citera #
Hur kan det vara roligt när man är liv rädd om man kuggar? blev du så glad bara för att du klarade det?
Gäst 2010-11-05 22:20 ! Citera #
Det är säkert jätte roligt om man klarar teoriprovet med god marginal. Om man misslyckas och blir kuggad så är det nog inte lika kul. Det gäller nog att plugga som bara den flera dagar innan, så att allt sitter som smäck. Har haft många vänner som kuggat med 1 poäng vilket inte gjort dem speciellt glada, däremot mer motiverade till att klara nästa prov.
Gäst 2011-01-17 19:03 ! Citera #
Jag tyckte halkbanan var underbar :) . Då jag var liten brukade jag fara på isbanor och slira och sladda, lite av ett ”intresse” jag hade.
Men jag blev äldre och slutade med det.
Då jag nu kom till halkbanan och började köra så känndes det ut som att vara liten på nytt, väldigt roligt hade jag under hela tiden jag körde.
Jag gjorde en Come Back med andra ord ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor