Start > Körkortsforum > Uppkörning i Mjölby

Uppkörning i Mjölby

Gäst 2023-07-28 10:02 ! Citera #
Hej,

Har sökt i tidigare trådar, men hittar inte så mycket info om just Mjölby. Har uppkörning där om några veckor.

Tacksam för mer info från er som kört upp där tidigare (t.ex. vilka bilar som ni har fått köra upp med).

Tack!
Gäst 2023-07-28 19:30 ! Citera #
Hej, minns att jag fick köra upp i en volvo v60 där.. en del körning i villaområde och kort körning på motorväg mellan två avfarter
Gäst 2023-07-30 21:00 ! Citera #
Hej,

Tack!

Hur svårt upplevde du att det var att köra upp där?
H 2023-08-21 14:31 ! Citera #
Hur gick uppkörningen
Gäst 2023-08-21 22:53 ! Citera #
Har uppkörningen imorgon så återkommer.
Joy 2023-08-23 15:47 ! Citera #
Hur gick det? Tänkte kanske boka där och ville se vad andra tycker lite gran. Tack så mycket (Hoppas också det gick bra)!
Gäst 2023-08-24 13:58 ! Citera #
Skulle inte rekommendera Mjölby. Kuggade tyvärr. Försökte tom boka en körlektion innan uppkörningen, men de var fullbokade. Upplevde inte att det var lättare att köra upp där än i någon annan stad. Vet inte vad du är van vid att köra för vägar, men jag är van vid att köra i större städer och det blir en omställning det också. Sedan kommer jag aldrig förstå varför inspektören blev irriterad för att jag stannade för länge vid alla stoppskyltar?! Jag stannade bara några sekunder för att kunna kolla ut på vägen ordentligt. Är inte meningen att man ska stanna tydligt så att man inte blir kuggad på det, kan man tycka. Är fortfarande sur över detta som du hör.
Gäst 20 2024-01-04 09:17 ! Citera #
Hej!

Vet ni om det samma inspektör i Vetlanda och Mjölby.

Har körde i Vetlanda och Eksjö och det var samma inspektör

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I dag 20:10
4
I dag 17:36
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor