Start > Körkortsforum > Körskola i småstad glömde boka…

Körskola i småstad glömde boka uppkörningstid!

Luzis 2023-06-26 16:47 ! Citera #
Min körskola glömde boka uppkörningstid.
Jag vill så klart göra uppkörning där jag övningskört och inte i en helt ny stad.
Vad göra? Alltför lång väntetid nu i småstaden
Gäst 2023-07-05 21:05 ! Citera #
Du loggar in på trafikverkets tidsbokningssida varje morgon (tidigt på morgonen) eller sent på kvällen/natten. De har en viss tid då de släpper de tider som folk avbokat varje dag. Eller så ber du din körskola kanske nästan bäst för de får se förtur till massa tider, som vi vanliga privatpersoner inte får tillgång till direkt. den som höll i det administrativa på min körskola kollade i alla fall akuta uppkörningstider till elever hela tiden så man fick i princip den önskade dagen och tiden man ville ha. Du kan ju börja med att ta första tiden du ser och sen om du ser någon bättre så ombokar du bara! Dessutom avbokar folk oftast några dagar innan de ska ha uppkörning eftersom de då inser att det kanske verkligen inte kan. Ha bara trafikverkets flik öppen i mobilen hela tiden så du kommer ihåg! Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo