Start > Körkortsforum > Hur börjar jag?

Hur börjar jag?

hellokitty 2023-06-15 19:44 ! Citera #
Jag behöver hjälp med att starta igång pluggandet inför teori provet, några tips på hur jag ska göra? :) :) :)
teori 2023-06-16 13:12 ! Citera #
Köp appen ta körkort. Plugga typ 2 dagar i sträck så fixar du det. Jag hade ströpluggat appen i några månader, alltså typ 10 min om dagen och det gav inget eftersom att det inte satte sig i långtidsminnet. Anteckna under kapitlen som du läser i appen och sen bara kötta.
Lulehockey 2023-06-18 00:54 ! Citera #
Köp boken, och plugga på riktigt.
Gäst 2023-07-13 02:12 ! Citera #
Ta körkort appen hjälper men frågorna är repetitiva och efter några veckor kommer du märka att du svarar på samma frågor och kommer komma ihåg vad svaret är men inte förstå helheten. Kuggade första gången när jag bara pluggade på appen, andra gången klara jag mig med BARA teori boken. Skulle säga att köra både appen och när du svarar på frågan, LÄS vad det står där under så du förstår helheten. Boken är underrated kör med den också.

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I går 19:38
4
I går 18:10
11
I går 18:00
1
I går 16:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo