Min sambo vägrar att söka ett jobb innan han har körkort, MEN att ta körkort verkar han inte klara av!
Nu är det bara jag som jobbar och har körkort så jag måste jobba extra för att vi ska klara oss.
Jag har inte haft tid att vara hans körskolehandledare eftersom jag måste jobba så mycket.
Jag känner mig trött på alla sätt och får dessutom höra av honom att jag gör för lite hemma.
I minst 5 år har han hållit på i omgångar att ta körlektioner och missat minst 7 uppkörningar.
Jag har hjälpt och betalat över 50.000 kr för hans körlektioner och jag klarar inte betala mera.
Jag märker inte precis att han gör några framsteg när han övningskör eller gjort uppkörning.
Han har klarat teoriprov alla gånger men missar alltid på uppkörningen, på olika moment varje gång.
Jag vet faktiskt inte hur han kan missa hela tiden, det står ju bara i generella ordalag på beslutet.
Det är inte språket som gör att han missar utan något annat, gissningsvis något med hans attityd.
Sambon är så narcissistisk i sitt förhållningssätt. Pratar alltid bort eller tonar ner sina egna misstag.
Allt är någon annans fel när det inte funkar enligt honom. Körskolläraren är dålig osv. Det regnade.
Han hånar gärna andra för att det tagit dem lång tid att ta körkort men är inte ett dugg bättre själv.
Han sitter gärna och påpekar saker när jag som redan har körkort ska köra bil typ växla nu till 5an.
Det finns ju speciell hjälp för dom som har tex ADHD men vad kan vi göra? Jag pendlar mellan
uppgiven och desperat, provar nu att skriva i detta forum för att se om något tips kan leda framåt.