HALMSTAD UPPKÖRNING

Öppet forum, ingen registrering
20:03
Länka

Hej!

Har uppkörning i Halmstad på måndag. Något specifikt jag ska tänka på? Vart brukar de köra där? Kluriga vägar eller rondeller? Svårt eller lätt att köra i jämfört med Helsingborg?

Har aldrig varit där - ska dit några timmar innan och får förlita mig på Google Maps.

13:32
Länka

Mindre stad än Helsingborg, så lugnare men också då att du kan råka ut för mer krävande som tex backa runt hörn.

21:23
Länka
Gäst 2023-03-22

Mindre stad än Helsingborg, så lugnare men också då att du kan råka ut för mer krävande som tex backa runt hörn.

Vet du vilka bilar de kör med i Halmstad?

16:35
Länka

Det gör med Volvo v60 tyckte jag mig att jag såg . Jag fick underkända idag i Halmstad ... mycket motorväg /påfart och avfart .

17:40
Länka
Mirne 2023-03-23

Det gör med Volvo v60 tyckte jag mig att jag såg . Jag fick underkända idag i Halmstad ... mycket motorväg /påfart och avfart .

Är det sant? Nästa gång klarar du det!!!! Har själv kuggar 2 gånger.

Vart körde du i Halmstad? Några specifika moment du gjorde?

20:56
Länka

Är inte från Halmstad men körde mycket motorväg ,E6 mot motorväg ,påfart och avfart ... en stor del var det .. och vänster sväng i korsning med trafikljus .

Körde mest i utkanten av ”stan ”och småvägar ..

Skönt att höra att det är fler än jag som kuggade första 😢

Lycka till

20:59
Länka

Glömde skriva ,backa runt hörn ,fyrvägskorsning vända , mycket kring tätbebyggt område ,skolor ,dagis ,avsmalnade vägar..

21:36
Länka
Mirne 2023-03-23

Glömde skriva ,backa runt hörn ,fyrvägskorsning vända , mycket kring tätbebyggt område ,skolor ,dagis ,avsmalnade vägar..

Tack!!! Är själv från Helsingborg och så nervös, har aldrig varit i Halmstad tidigare

22:54
Länka

Jenny du fixar det !

😊

Öppet forum, ingen registrering