Hej!
Har uppkörning i Halmstad på måndag. Något specifikt jag ska tänka på? Vart brukar de köra där? Kluriga vägar eller rondeller? Svårt eller lätt att köra i jämfört med Helsingborg?
Har aldrig varit där - ska dit några timmar innan och får förlita mig på Google Maps.
Körkortonline > Körkortsforum > HALMSTAD UPPKÖRNING
HALMSTAD UPPKÖRNING
Mindre stad än Helsingborg, så lugnare men också då att du kan råka ut för mer krävande som tex backa runt hörn.
Gäst 2023-03-22
Mindre stad än Helsingborg, så lugnare men också då att du kan råka ut för mer krävande som tex backa runt hörn.
Det gör med Volvo v60 tyckte jag mig att jag såg . Jag fick underkända idag i Halmstad ... mycket motorväg /påfart och avfart .
Mirne 2023-03-23
Det gör med Volvo v60 tyckte jag mig att jag såg . Jag fick underkända idag i Halmstad ... mycket motorväg /påfart och avfart .
Vart körde du i Halmstad? Några specifika moment du gjorde?
Är inte från Halmstad men körde mycket motorväg ,E6 mot motorväg ,påfart och avfart ... en stor del var det .. och vänster sväng i korsning med trafikljus .
Körde mest i utkanten av ”stan ”och småvägar ..
Skönt att höra att det är fler än jag som kuggade första
Lycka till
Körde mest i utkanten av ”stan ”och småvägar ..
Skönt att höra att det är fler än jag som kuggade första
Lycka till
Glömde skriva ,backa runt hörn ,fyrvägskorsning vända , mycket kring tätbebyggt område ,skolor ,dagis ,avsmalnade vägar..
Mirne 2023-03-23
Glömde skriva ,backa runt hörn ,fyrvägskorsning vända , mycket kring tätbebyggt område ,skolor ,dagis ,avsmalnade vägar..