Start > Körkortsforum > Råkade köra utan skylt, j*vlar…

Råkade köra utan skylt, j*vlar vilken skillnad!!

err 2023-03-20 17:44 ! Citera #
Glömde att sätta på skylten för övningskörning när vi var ute idag... och jag blev behandlad och respekterad som en människa i trafiken!

Folk körde inte om, hetsade inte, låg inte i röven. Är det så här det känns att ha körkortet och slippa skylten?

I såfall längarr jag!!

(Obs råkade som sagt glömma så inte med avsikt!)

:)
Gäst 2023-03-22 13:33 ! Citera #
Jupp, skylten är mäktig. Kör jag med skylt i 55 på 50 väg så ska folk KÖRA OM no matter what.
JM 2023-03-22 17:50 ! Citera #
Kanske ni ska lära er att hålla er i höger sida av filen och underlätta för snabbare fordon att passera ;-)
Börje Kugg 2023-03-24 22:29 ! Citera #
Andra trafikanter märker så klart fortfarande att du kör försiktigt, sakta och segt, men de tror att du gör detta för att du är gammal och inte för att du saknar körkort. Därav har de mer respekt. Grattis. Nästan värt att skita i skylten tycker jag.
Börje Kugg 2023-03-24 22:34 ! Citera #
80 % av B-körkortsinnehavare kan inte köra bil för övrigt. Du som övningskör kör förmodligen mycket säkrare.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor