Start > Körkortsforum > Kuggad uppkörning

Kuggad uppkörning

Gäst 2023-02-14 18:12 ! Citera #
Hej jag har kuggat en uppkörning tack vare några småfel. Jag och min körlärare är dock fortfarande bestämda om att jag kan köra bil ordentligt, därför vill jag boka en ny tid snart. Vet någon om inspektören kan se datumet jag kuggade på så han eller hon inte bara tror jag kommer dit och struntat i vad jag kuggade på, tacksam för svar!
Gäst 2023-02-14 20:45 ! Citera #
Dom bryr sig inte om du kommer dagen efter, det är bara för din egen skull som dom rekommenderar att köra mer innan du bokar nytt prov så att du inte kör bort dig igen och får betala en massa onödiga pengar..

Så, nej dom ser inte vilket datum du har kört upp om dom inte går in i ett visst system och kollar.
Dom är bara intresserade av att se det gamla protokollet att veta grundorsaken till varför du inte klarade det inte hur många gånger du kört upp eller när
Gäst 2023-02-16 10:02 ! Citera #
Kan ens trafiklärare se hur många gånger man kuggat, om man kört upp som privatist redan 2 gånger.
Gäst 2023-02-19 19:51 ! Citera #
Ja,om hn är nyfiken

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov