Start > Körkortsforum > Jag kuggade 3 gånger och jag m…

Jag kuggade 3 gånger och jag mår skit

Gäst 2023-01-31 13:15 ! Citera #
Jag kuggade min tredje uppkörningen igår (jag gjorde den utan att berätta för någon). Min familj sa att jag skulle kugga varför lyssnade jag inte?????? Nu mår jag dåligt över att de inte vet något… Men det är fan helt omöjligt att klara, liksom nu måste jag göra om min teori. Jag känner mig helt hopplös och inte nog med det jag ångrar att jag ens gjorde provet. Nu ska jag i alla fall göra om teoriprovet och det suger. Alla klarar på första eller andra försöker men jag kunde inte ens klara på tredje?!!! Så skämmigt….
Gäst 2023-01-31 13:43 ! Citera #
Finns folk som kuggat 7/9 gånger. Ryck upp dig. Inget är personligt när man tar körkort. Beror på din förmåga att kunna köra trafiksäkert. Har inget med dig och göra som person.

Ta kritiken, träna och gör om. Du kommer bli godkänd när du är redo. Stressa inte!
Pepp! 2023-01-31 14:56 ! Citera #
Gäst 2023-01-31
Jag kuggade min tredje uppkörningen igår (jag gjorde den utan att berätta för någon). Min familj sa att jag skulle kugga varför lyssnade jag inte?????? Nu mår jag dåligt över att de inte vet något… Men det är fan helt omöjligt att klara, liksom nu måste jag göra om min teori. Jag känner mig helt hopplös och inte nog med det jag ångrar att jag ens gjorde provet. Nu ska jag i alla fall göra om teoriprovet och det suger. Alla klarar på första eller andra försöker men jag kunde inte ens klara på tredje?!!! Så skämmigt….
Jag kuggade också min trre gånger, klarade den på fjärde försöket. Vet precis hur det känns! Men ge inte upp :)
Gäst 2023-01-31 21:49 ! Citera #
Gäst 2023-01-31
Jag kuggade min tredje uppkörningen igår (jag gjorde den utan att berätta för någon). Min familj sa att jag skulle kugga varför lyssnade jag inte?????? Nu mår jag dåligt över att de inte vet något… Men det är fan helt omöjligt att klara, liksom nu måste jag göra om min teori. Jag känner mig helt hopplös och inte nog med det jag ångrar att jag ens gjorde provet. Nu ska jag i alla fall göra om teoriprovet och det suger. Alla klarar på första eller andra försöker men jag kunde inte ens klara på tredje?!!! Så skämmigt….
Don’t worry, jag kuggade 4 gånger. Fick körkortet på femte försöket efter många pengar spenderade på körlektioner och körprov. Mådde också jätte dåligt, var mycket stressad och mådde inte topp om man säger så. Men du kommer få det, tro mig. Tappa inte hoppet. Vet du varför du kuggade? Isåfall tycker jag att du kan träna upp de momenten. Lycka till
Gäst 2023-01-31 23:41 ! Citera #
Gäst 2023-01-31
Finns folk som kuggat 7/9 gånger. Ryck upp dig. Inget är personligt när man tar körkort. Beror på din förmåga att kunna köra trafiksäkert. Har inget med dig och göra som person.

Ta kritiken, träna och gör om. Du kommer bli godkänd när du är redo. Stressa inte!
Tack jag behövde höra detta och jag vet defintivt att jag stressade för att mitt teoriprov skulle gå ut:((
Gäst 2023-01-31 23:42 ! Citera #
Pepp! 2023-01-31
Jag kuggade också min trre gånger, klarade den på fjärde försöket. Vet precis hur det känns! Men ge inte upp :)
Tack så mycket verkligen! Grattis btw :)
Gäst 2023-01-31 23:44 ! Citera #
Gäst 2023-01-31
Don’t worry, jag kuggade 4 gånger. Fick körkortet på femte försöket efter många pengar spenderade på körlektioner och körprov. Mådde också jätte dåligt, var mycket stressad och mådde inte topp om man säger så. Men du kommer få det, tro mig. Tappa inte hoppet. Vet du varför du kuggade? Isåfall tycker jag att du kan träna upp de momenten. Lycka till
Tack så mycket detta hjälper verkligen. Man mår så dåligt speciellt när man blir kuggad på något mindre som man vanligtvis aldrig ens gör. Jag gör om den om typ 3 veckor känner jag och så får vi se hur det går!! Tack igen och grattis!
H 2023-02-06 21:33 ! Citera #
Kuggade min 2 uppkörning idag, känns riktig dålig. på min första körprov gjorde jag misstag när inspektör leder mig till en väg där jag aldrig någonsin har varit. för att förbered mig till andra körprov som ligger 7 veckor senare, förutom övningskör som vanlig har jag med hjälp av google kartor minnas 80% av hela Helsingborg in i min hjärna, men resultat blir detsamma. det mest löjliga är att jag fick mycket mer anmärkningar den andra gången än första

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
9
I går 19:40
3
I går 17:43
2
2024-03-17 23:16
2
2024-03-17 19:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo