Start > Körkortsforum > Räddsomf*n

Räddsomf*n

Gäst 2022-12-30 16:00 ! Citera #
Hej!
Jag tog körkort för snart en månad sen och jag är liiivrädd när jag är ute och kör själv. Jag känner inte alls igen det då jag de senaste månaderna har känt mig väldigt trygg när jag övningskört. Men nu blir jag nervös timmar innan jag ska sätta mig i bilen ensam. Jag är rädd för att det ska uppstå en situation jag inte kan hantera eller att jag ska göra något fel som kommer skada någon annan. Jag har endast kört några få timmar på egen hand senaste månaden då jag inte haft tillgång till bil. Hur kommer man över detta? :(
Gäst 2022-12-30 22:03 ! Citera #
Gösses.


Simpelt imo.

Kör ärenden nära dig, handla i när butiken som du kör till, sen när bekväm ta ut svängarna dvs längre avstånd, osv.
Det kommer gå bra ska du se. försök göra ärenden ex, vill ha en Pizza, beställ, kör dit, eller hälsa på en kompis o fika.

ja du fatta bilden, kommer fortare ä du anar,

Så förfasiken sätt dig i bilen o kör, du har fått körkortet o du anses som tillräkligt säker i trafiken, bra förare kommer med milen, så se till att köra in dem.

Alla har varit nybörjare nångång.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor