Start > Körkortsforum > Uppkörningen imorgon

Uppkörningen imorgon

Gäst 2022-12-02 22:35 ! Citera #
Varför? Vad hände?
Bara öva öva och lite mer öva så kommer det gå bra.
Lina 2022-12-03 01:24 ! Citera #
Gäst 2022-12-02
Varför? Vad hände?
Bara öva öva och lite mer öva så kommer det gå bra.
Failade för att jag från yttre körfältet körde inne i inre filen i cirkulationen. Jag har kört där i princip varje dag utan att göra fel. Blir så ärg på mig själv att jag gjorde detta misstag.
MAC 2022-12-03 15:49 ! Citera #
Det värsta som kunde har hänt, dvs. du kuggade. Det är bara att öva och boka en ny uppkörning! Du kommer klara det förr eller senare, jag lovar!!
Lina 2022-12-03 22:12 ! Citera #
MAC 2022-12-03
Det värsta som kunde har hänt, dvs. du kuggade. Det är bara att öva och boka en ny uppkörning! Du kommer klara det förr eller senare, jag lovar!!
Jag fick en uppkörningstid nu på måndag. Håll tummarna för mig! Tack för de peppande orden :)
Nervös 2022-12-04 16:31 ! Citera #
Hej.
Jag har både kunskapsprov och uppkörning om ca en vecka.
Jag är nervös vissa dagar och tvivlar på mig själv medans nästa dag så känner jag mig jätte säker.
Jag har pluggat loss på elevcentralen och får bra poäng på proven där och förstår frågorna tror jag.
Jag har den lättlästa körkortsboken
Som jag har läst några gånger och nu läser jag den igen och skriver ned allt viktigt kapitel för kapitel och sen tänker jag att jag ska plugga det jag skrivit ned.

Jag hoppas verkligen att jag klarar provet på första gången men det är ok om jag inte gör det.

Hur pluggade ni, har ni något tips utöver det jag har gjort?
Lina 2022-12-04 22:49 ! Citera #
Nervös 2022-12-04
Hej.
Jag har både kunskapsprov och uppkörning om ca en vecka.
Jag är nervös vissa dagar och tvivlar på mig själv medans nästa dag så känner jag mig jätte säker.
Jag har pluggat loss på elevcentralen och får bra poäng på proven där och förstår frågorna tror jag.
Jag har den lättlästa körkortsboken
Som jag har läst några gånger och nu läser jag den igen och skriver ned allt viktigt kapitel för kapitel och sen tänker jag att jag ska plugga det jag skrivit ned.

Jag hoppas verkligen att jag klarar provet på första gången men det är ok om jag inte gör det.

Hur pluggade ni, har ni något tips utöver det jag har gjort?
Ge inte upp. Fortsätt kämpa!
Lina 2022-12-05 16:31 ! Citera #
:D Jag klarade uppkörningen idag
Nervös 2022-12-05 17:29 ! Citera #
Grattis :D vad roligt
Nervös 2022-12-05 17:31 ! Citera #
Lina 2022-12-05
:D Jag klarade uppkörningen idag
Vad roligt, GRATTIS :D
Fyran 2022-12-05 18:49 ! Citera #
Lina 2022-12-05
:D Jag klarade uppkörningen idag
GRATTIS!! Jag visste att du skulle klara det!
Så duktigt du är! Bra kämpat fina du!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo