Start > Körkortsforum > 2 uppkörningar

2 uppkörningar

Uppkörarn 2022-11-15 22:33 ! Citera #
Hej,

Jag har idag kuggat min andra uppkörning och ser att det inte går att boka några nya tider förrän slutet på Februari när det annars gick att boka om några veckor. Jag förstår att detta beror på att jag utfört mitt första omprov till min uppkörning men jag undrar om det är någon annan som upplevt detta och vet om det går att få tidigare prov.
Gäst 2022-11-15 22:45 ! Citera #
Alla som har kuggat 2 gånger upplever samma som du.
Du får söka runt.

Chi-Rho
Uppsalabo 2022-11-16 14:35 ! Citera #
Kolla regelbundet.. Flera tider dyker upp och försvinner omgående. Jag har lyckats boka flera gånger på kort varsel trots inga prioritering. Provet som blev godkänd bokade jag på samma dag (två timmar före).
Uppkörarn 2022-11-16 17:36 ! Citera #
Uppsalabo 2022-11-16
Kolla regelbundet.. Flera tider dyker upp och försvinner omgående. Jag har lyckats boka flera gånger på kort varsel trots inga prioritering. Provet som blev godkänd bokade jag på samma dag (två timmar före).
Skönt att höra att det kommer tider med kort varsel även fast man inte har prioritering. Ska försöka hålla koll ofta.

Grattis till körkoret!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov