Start > Körkortsforum > 3 kuggade uppkörningar pga ner…

3 kuggade uppkörningar pga nervositet

Gäst 2022-12-15 10:28 ! Citera #
Alice 2022-12-05
Ber om ursäkt att jag inte svarat någon men har läst allt och är mycket tacksam att ni tagit er tid att svara i denna tråd. Jag klarade äntligen min uppkörning idag! Det var fjärde försöket, ösregn och återigen en lite läskig inspektör, men ändå gick det oväntat bra. Jag lovar att det kommer när man minst förväntar det, så till alla som fortfarande kämpar: ge inte upp! Jag tror på er :)
Stort grattis Alice! Kör försiktigt!
master 2022-12-29 20:09 ! Citera #
Kuggade 4 gånger. Idag var 5.e gången i Uppsala och fick godkänt. Mitt tips är att ändra ditt mindset. Jag brukade alltid tänka negativt och tänk om något går åt fel håll. Dock tänkte jag den här gången att verkligen göra mitt bästa. I varje situation, bevisa att du har varit den bästa eleven han har haft. Försök gör allt så bra som möjligt. Tänk även att om andra i din omgivning klarade, så kan du också. Vi är människor och ingen annan är egentligen bättre än dig.
Kalle 2022-12-29 20:50 ! Citera #
Alice 2022-12-05
Ber om ursäkt att jag inte svarat någon men har läst allt och är mycket tacksam att ni tagit er tid att svara i denna tråd. Jag klarade äntligen min uppkörning idag! Det var fjärde försöket, ösregn och återigen en lite läskig inspektör, men ändå gick det oväntat bra. Jag lovar att det kommer när man minst förväntar det, så till alla som fortfarande kämpar: ge inte upp! Jag tror på er :)
Grattis till körkortet Alice!
Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.

Har själv kuggat fler gånger än jag vill erkänna och har alltid kört upp privat, misstänker att de har en policy att i så stor utsträckning som möjligt inte godkänna de som kör upp privat.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor