Start > Körkortsforum > 3 uppkörningar på två veckor ä…

3 uppkörningar på två veckor äntligen klar!

S 2022-10-21 14:15 ! Citera #
Jag vill bara dela med er min erfarenhet av körprovet. Jag bokade först genom min trafikskola sen blev jag kuggad. Trafikskolan kunde inte boka förrän en månad senare och jag vill inte vänta. Jag beslutade att boka själv. Fick en tid en vecka senare som jag kuggade igen. Samma dag jag blev kuggad så bokade jag en ny tid som är två dagar senare och nuuuuuu godkänt!! Ingen skillnad att köra trafikverks bil. Boka bara!! Logga in ofta och kolla på lediga tider. Många avbokar så viktigt att logga in ofta och bevaka. Jag körde upp alla tre gånger i högsbo Göteborg
rwefre 2022-10-21 18:02 ! Citera #
Hej, jag undrar vilken bil du körde upp med, har bokat nu mitt 3’je uppkörning, de två första var med trafikskolans bil (tar manuell) men nu kunde de inte boka en tid för mig med deras bil. Så jag kommer köra med trafikverkets bil och undrar vilken bil du körde upp med samt om det var diesel eller bensindriven bil. Jag känner mig lite orolig pga att på vissa bilar krävs det att ha lite grundgas vid start och vissa räcker det med att bara ta upp kopplingen, och jag är van med utan grundgas. (grattis till körkortet)
Gäst 2022-10-21 18:47 ! Citera #
Hej! Jag körde med en automat bil, kia Niro. Det var som att köra vilken automat bil som helst. Kan ej svara för hur det är med manuell tyvärr. Men det är bara att prova!! Du har inget att förlora, om du kuggar så boka igen :)
Anh 2022-10-21 20:27 ! Citera #
Hej, jag har kuggat 2 gånger under denna veckan och jag kan inte hitta ny tid tills nästa år. Hur kan man hitta ny tid? Hur många gånger får man företräde?
Jag körde i högsbo också. Jag var så nervös, jag kunde inte släppa av och sen blev misstag. Var din inspektör snäll?
S 2022-10-21 21:59 ! Citera #
Logga in tidigt på morgonen tex vid kl6 eller vid 11. Har hört att de släpper ut avbokad tid vid den tiden. Alla tre provförrättare var super snälla. Var nervös de två första gångerna men tredje gången så var jag inte det. Tänkte skitsamma, jag gör det bara. Har ju inget att förlora. 8-)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov