Kugga

Julia 2022-10-17 20:38 ! Citera #
Jag kuggade min 2a uppkörning idag och jag är så besviken på mig själv…de känns som att de är fel på mig och att jag aldrig kommer klara de..har någon lite pepp att dela med sig av
Uppsalabo 2022-10-17 22:43 ! Citera #
Kanske får du lite motivation..

mitti.se/nyheter/sollentunabo-fick-korkort-efter-50-uppkorningar/repsjv!pCWgFwu5bCNJ39xUUGKX@g/
Joy 2022-10-17 22:49 ! Citera #
Hej!
Det är super vanligt att kugga, har även kuggat min andra uppkörning för några veckor sedan. Vet att det känns oerhört tungt och som att körkortet är långt bort.

Älta inte över detta, hur svårt det än må vara. Om det är menat för dig att ta körkortet, kommer du ta den. Du är inte dum bara för att du kugga, du är människa.

Vet hur svårt det är att se det på detta vis, men försök inte att se det som ett straff, utan mer en lärdom. Nu vet du vad du inte ska göra, och att du ska träna på det du brister av till nästa uppkörning.

Vi måste kämpa på, vet hur mycket körkortet stressar skallen av en. Det enda som präglar ens hjärna är körkortet och hur man ska ta den, och när det är ens tur. Är där, vet hur det känns.
Men vi är så nära mållinjen att det inte lönar sig om vi ger upp nu, vi är så nära!

Du har en tid, och ju mer du jobbar och kämpar, desto mer närmare är tiden. Lycka till Julia och ge aldrig upp! <3
Julia 2022-10-18 13:16 ! Citera #
Klarade mitt körkort idag fyfan så bra de gick!! E så glad!!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov