Start > Körkortsforum > Trafikverkets bil

Trafikverkets bil

Alma 2022-10-14 12:35 ! Citera #
Jag har gått i trafikskola och hade uppkörning igår men kuggade så dom skulle boka ny tid och fick tid med deras bil om 2 veckor.

De finns lediga tider nästa veckan redan på måndag alltså om 3 dagar men då kan inte min trafikskola så jag undrar om jag ska chansa och testa att ta trafikverkets bil istället?

Trafikverket har volvo v90 tror jag ich jag har kört med volvo xc40

Hjälp va ska jag göra ta deras bilar eller vänta på trafikskolans bil?
W 2022-10-14 12:37 ! Citera #
Tillägger att de är i Norrköpings kommun jag kör i!
Gäst 2022-10-14 18:50 ! Citera #
Kan du köra bil bättre om 3 dagar än vad du kunde när du kugga ?
Gäst 2022-10-14 20:19 ! Citera #
Fördelen är att du är van vid reglagen då v60/90 xc40/60/90 är desamma
S 2022-10-14 20:48 ! Citera #
”gäst” jag kugga för jag missa en skylt han sa att allt va super bra men att jag missa skylten och att mitt körbyte va för sent eftersom mitt körfält tog slut men han sa att de bara va de så ska boka ett nytt och de sa min trafikskola med att vi ska boka första bästa
Uppsalabo 2022-10-15 19:58 ! Citera #
Alltid föredrar jag med att köra med Trafikverkets bil. De är i toppen skick, du behöver bara fundera på att manövrera, trafikregler och hur du beter sig på vägen. De ska förklara kring reglage och allt du ska med bilen. De flesta moderna bilar har automatic belysning, torkare. Behöver inte att oroa dig för bilens modell eller typ.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 06:14
1
I går 07:24
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest