Start > Körkortsforum > Vet ej vad som är felet!

Vet ej vad som är felet!

Saldi 2022-10-12 19:43 ! Citera #
Hej.

Det här är 8onde gången jag gör teoriprov jag har fått 51, 5 gånger i rad, asså jag gråter.
Gäst 2022-10-12 22:20 ! Citera #
Läs mer?
Gäst 2022-10-13 15:06 ! Citera #
Felet är att du satsar på att få godkänt (52 rätt). Satsa istället på att få ALLA rätt. Att kunna hela skiten utan och innan. ;) Allt under 60 är kasst med tanke på nivån frågorna ligger på.
Duv 2022-10-18 20:34 ! Citera #
Klarade provet på 1a försöket med 61p pluggar oxå till civilingenjör så plugga är ngt jag gör ofta kan man ju säga.
För det första så tycker jag folk på denna sida är ganska otrevliga. Alla har olika svårt för sig och det är aldrig fel att inte klara ett prov.

Först är då frågan: vilka moment får du flest fel i? Då kan du enklare se vart du har det svårt.

Är det information som är svårt att komma ihåg eller är det tillämpning som ger större problem?

Blir du väldigt stressad på provet?

Min rekommendation är att läsa boken en gång men utan fokus på att lära dig. Läs texten och fokusera lite så att du inte bara bläddrar igenom den. Efter varige avsnitt gör du sektionerna de tillhör på elevcentralen. Om du får fel vänta en timme innan du gör om frågorna.
När du är klar läs då om boken och stryk under all viktigt information. Du får in det bättre då. Gör sedan när du är klar med boken alla frågor i den tillhörande boken med studiefrågor.

Få 12 prov på elevcentralen över 60p och gör alla frågor på körkortonline 1 gång efter allt det andra så kan jag garantera att du tar provet.
Lycka till <3

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
7
I dag 08:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest