Stress

Piraten 2022-10-07 17:33 ! Citera #
varför ?
Ni som är på väg att ta körkort tänk på att det tar tid att ta körkort.
Upplever att ni bokar prov på prov, för att hoppas att ni ska lyckas klara av det på ren tur..
Sen bokar om utan att anstränga er genom att skaffa er mer kunskap.
Inte konstigt att det inte finns tider då väldigt många bokar för tidigt och bokar omprovet direkt utan att läsa en sida mer i boken eller köra mer än vanligt.
Dom flesta säger jag hade en kinkig inspektör eller fick fel frågor på provet eller vi körde en runda som jag inte hittade alls på trots att inspektören talar om vägen å det är samma trafik regler överallt.
Så skärpning på er som bokar å bokar!
Mvh
Piraten
Gäst 2022-10-09 01:45 ! Citera #
Lägg dig inte i hur andra gör. OM nu det här äckliga Trafikverket är så bra som ni får verkar tro så är det här ändå inte ett problem. Dessa dårar till inspektörer ska ju vara objektiva och erfarna att bedöma. SÅdant som tur existerar väl inte?!?!

Trafikdårar som går genom ett dåraktigt Trafikdårsverk.
Gäst 2022-10-09 01:47 ! Citera #
Hela systemet med körkort är genomäckligt. Gå till någon körskola där lärarna är lite sådär mentalt och attitydsmässigt för att sedan vara tvungen låtsas saker för en inspektör.

När jag gick in för att skaffa körkort var jag också mån om att vara en duktig och trafiksäker körare idag kan jag lova heligt att jag kommer vara ett så stort svin som möjligt om jag någonsin får körkortet.
Gäst 2022-10-09 16:06 ! Citera #
Du ska inte låtsas för en inspektör. Du ska bara visa att du kan köra bil utan att vara en fara för andra.
Piraten 2022-10-22 16:31 ! Citera #
Gäst 2022-10-09
Lägg dig inte i hur andra gör. OM nu det här äckliga Trafikverket är så bra som ni får verkar tro så är det här ändå inte ett problem. Dessa dårar till inspektörer ska ju vara objektiva och erfarna att bedöma. SÅdant som tur existerar väl inte?!?!

Trafikdårar som går genom ett dåraktigt Trafikdårsverk.
Hej igen :)
Har du det temperament när du kör bil eller när du ska ta ditt körkort på uppkörningen så kan jag bara önska dig lycka till 8-) :)
Inspektörer är bara människor som kollar på din körning och riskbedömning, och självklart så objektivt det går, men som sagt är människor som inte är felfria.

Har du ett bättre förslag på hur man löser det så är du välkommen :D
Piraten 2022-10-22 18:45 ! Citera #
Gäst 2022-10-09
Hela systemet med körkort är genomäckligt. Gå till någon körskola där lärarna är lite sådär mentalt och attitydsmässigt för att sedan vara tvungen låtsas saker för en inspektör.

När jag gick in för att skaffa körkort var jag också mån om att vara en duktig och trafiksäker körare idag kan jag lova heligt att jag kommer vara ett så stort svin som möjligt om jag någonsin får körkortet.
Du behöver inte ta körkort för att leva upp till att vara ett svin åtminstone online :)
Åh hoppas så klart att det dröjer med körkortet med din inställning 8-)
Mvh
Piraten

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov