Start > Körkortsforum > Kuggad för fjärde gången

Kuggad för fjärde gången

Gäst 2012-03-06 17:01 ! Citera #
Råkade köra över en rondell med båda vänstra hjulen, körde 75 på 70 väg och körde in för fort i en rondell så en annan bil fick tvärnita. Dock var mycket av detta av nervositet vilket han måste ha förstått då jag fick godkänt. Konstigt att inspektörerna bedömmer så olika!
Susanne 2012-03-14 19:04 ! Citera #
Snelex
Råkade köra över en rondell med båda vänstra hjulen, körde 75 på 70 väg och körde in för fort i en rondell så en annan bil fick tvärnita. Dock var mycket av detta av nervositet vilket han måste ha förstått då jag fick godkänt. Konstigt att inspektörerna bedömmer så olika!

Jag bara undrar vad inspektörn tycker om dessa bedömningar, när man pratar om rättvisa! Är det verkligen rättvist att någon gör sådana fel och bli godkänd och den andra blir kuggad för samma fel? Jag är ändå glad att du är godkänd min vän.
Gäst 2014-01-13 13:37 ! Citera #
Alltså jag förstår mig inte på inspektörerna på Farsta . De kuggar och godkänner folk precis som dom vill. Har kört i en trafikskola i farsta i ca 3 månader vilket innebär att det området för mig är bekant men ända så har jag kuggat fyra gånger i rad. Körde upp idag och utan att överdriva så gick det as bra. Men nej Per som han nu heter tyckte inte det han tyckte att jag ibland tittade noga och ibland sket i vilket inte stämmer. Han är typ känd för att vara en riktig kuggare. Så ett tips kör ej upp i Farsta. De som jobbar där har nog jobbat för länge eller inte lyckats bli något bättre.
Nicole 2014-09-03 10:04 ! Citera #
Hej!
Jag letar efter personer som har svårt att ta körkort och behöver proffshjälp till en tv-pilot vi ska spela in snart. För att veta mer, mejla mig.

Bästa hälsningar,
Nicole

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov