Hejsan.
Som titeln kanske hintar till har körkortet blivit en väldigt jobbig del i mitt liv. Har kuggat uppkörningen två gånger över mindre saker men det har helt förstört mitt självförtroende i både trafiken och livet generellt. Har extremt mycket ångest varje gång jag tänker på körkortet och får en klump i magen efter att ha kört även om körningen går bra. Har nästa uppkörning nästa vecka och funderar på att försöka hitta en senare tid för att hinna träna mera hemma. Hade min andra uppkörning förra veckan så det är väldigt färskt. Vill ju på ett sätt bara bli klar men körkortet så snabbt som möjligt men tror att en tredje kuggning skulle vara mer än jag orkar i nuläget… vet ju att det är väldigt dåligt med uppkörningstider och att jag hade tur som fick en ny så snabbt efter, men vill ju heller inte riskera något. Vet inte heller om det är mitt dåliga självförtroende som gör att jag känner att jag borde byta tid när körskolan bedömt att jag är redo och blivit förvånade över kuggning men jag får sån prestationsångest under själva uppkörningen. Vill inte heller vänta för länge så att det blir stressigt med skola och så. Hur tycker ni att jag ska göra? Snälla hjälp