Start > Körkortsforum > Uppsala Uppkörning

Uppsala Uppkörning

Will 2022-08-12 21:55 ! Citera #
Förra veckan gjorde jag mitt körprov i Uppsala och allt var toppen! Jag hade förväntat mig att instruktörens skulle ge mig en godkänd. Jag har inte gjort något farligt som står på trafikverkets hemsida. Jag blev förvånad över att jag kuggade utan anleding. Hur många var som jag här? Tydligen kan inspektören vägra dig om hon/han inte gillar dig! Det finns inget sätt att bevisa att du gjorde ett bra jobb.

Ändå kunde jag inte boka en annan tid och mitt kunskapsprov är snart ogiltigt. Mycket dåliga inspektörer! den värsta som jag har varit med om.
sara 2022-08-12 22:19 ! Citera #
Hej! så tråkigt att höra. Tyvärr har jag upplevt smma problem som ditt. Hade hört tidigare om deras bemötande. Uppsala trafikverket är det värsta som jag har varit med om. Ge inte upp och bara kämpa.
Gäst 2022-08-12 22:45 ! Citera #
Man får ju ett protokoll efteråt varför man kuggar.. Där står det varför du ej blev godkänd..
Gäst 2022-08-12 23:14 ! Citera #
Gäst 2022-08-12
Man får ju ett protokoll efteråt varför man kuggar.. Där står det varför du ej blev godkänd..
Vadå protokoll?

Personen blev ju kuggad för att inspektören inte gillade den.

Det står ju klart och tydligt!
sara 2022-08-12 23:55 ! Citera #
Gäst 2022-08-12
Man får ju ett protokoll efteråt varför man kuggar.. Där står det varför du ej blev godkänd..
De skriver vad dem vill och man kan inte bevisa att det inte är rätt, Jag själv har fått protokoll som inte alls stämmer. Jag blev helt besviken jag kör väldigt enligt min körskola och min privata handledare , men ändå blev jag kuggad. Jag vore tacksam om ni kan ge mig tips och råd.
Will 2022-08-13 00:11 ! Citera #
sara 2022-08-12
De skriver vad dem vill och man kan inte bevisa att det inte är rätt, Jag själv har fått protokoll som inte alls stämmer. Jag blev helt besviken jag kör väldigt enligt min körskola och min privata handledare , men ändå blev jag kuggad. Jag vore tacksam om ni kan ge mig tips och råd.
Tack för ditt svar! Det stämmer tyvärr! Jag kör också väldigt bra!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 13:31
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest